PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در آغاز هفته 24 لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه دو مسابقه بین تیمهای نساجی با فولاد در ساعت 17 و سپاهان با صنعت آبادان در ساعت 18 برگزار خواهد شد . 
- دراگان اسکوچیچ سرمربی و حمید استیلی مدیر تیم ملی از چند کمپ تمرینی و هتل‌های مختلف شهر دوحه جهت انتخاب محل انجام تمرینات و اقامت ملی پوشان در جام جهانی بازدید به عمل آوردند. در نهایت، یکی از کمپ‌های تمرینی مجهز که فاصله‌ی زیادی با هتل مورد نظر کادر مدیریتی ندارد، انتخاب شد. همچنین میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون نیز کمپ و هتل مورد نظر را مورد تأیید قرار دادند و اقدامات اجرایی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
- مهدی مهدوی‌کیا مربی تیم ایران که برای مراسم قرعه کشی جام جهانی به قطر دعوت شده در تورنمنتی حذفی که با حضور تیم‌هایی متشکل بهترین‌های فیفا و رسانه‌ها برگزار شد، شرکت کرد.
- امیرحسین کریمی هافبک شهرخودرو با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست.
- جاسم اهل یرُف ، سرمربی سابق تیمهای شاهین اهواز، پرسپولیس ویس، شهرداری خرمشهر، صنعت آب اهواز، صنعت نفت آبادان، صنعت نفت اهواز و منتخب خوزستان در لیگ قدس، همچنین سرمربی سابق تیم ملی ناشنوایان ایران که موفق شده بود با این تیم قهرمان آسیا و اقیانوسیه شود ، بر اثر نارسایی قلبی چشم از جهان فروبست. یادش گرامی
- باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد تست کرونا اریک ماکسیم چوپوموتینگ مثبت اعلام شده است و او در حال حاضر در قرنطینه یه سر می برد و حالش خوب است.
- پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی لیگ جزیره 2022/23 ، از روز 10 ژوئن (20 خرداد) آغاز خواهد شد و در روز 1 سپتامبر (10 شهریور) به پایان می‌رسد.
- تیم استقلال در مصافی دوستانه برابر تیم زیر 23 سال خود به میدان رفت و در نهایت موفق شد با شش گل حریف خود را شکست دهد. ارسلان مطهری (۲گل)، آرمان رمضانی (۲گل)، رضا آذری و کوین یامگا در این بازی گلزنی کردند.
- ته ته ، وینگر برزیلی باشگاه شاختاردونتسک با عقد قراردادی به لیون فرانسه پیوست.
- از فصل آینده قانون پنج تعویض در لیگ برتر انگلیس اجرا می شود.
- با اعلام سازمان لیگ سری‌آ دیدار معوقه اینتر و بولونیا 7 اردیبهشت در رناتو دلارا برگزار خواهد شد.
- فدراسیون فوتبال مصر با شکایت به فیفا خواستار تکرار بازی مقابل سنگال شد. آنها معتقدند لیزرهای بی‌شمار هواداران سنگال مانع دیدن بازیکنان این تیم هنگام زدن پنالتی‌ها شده است.
- میرشاد ماجدی سرپرست، حسن کامرانی‌فر دبیرکل و حمیرا اسدی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران در هفتاد و دومین کنگره فیفا در قطر شرکت خواهند کرد.
- بازی دوتیم تراکتور و مس‌رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام‌ با حضور هواداران برگزار می‌شود.
- با رای گیری در هفتاد و دومین کنگره فیفا، فدراسیون های کنیا با 198 رای ، زیمبابوه با 199 رای و پاکستان با 195 رای تعلیق شدند.
- علی دایی مهاجم و مربی اسبق ایران به همراه جمع دیگری از بازیکنان فوتبال دنیا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر حضور خواهد یافت . لوتار ماتئوس (آلمان)، کافو (برزیل)، عادل احمد (قطر)، علی دایی (ایران)، بورا میلوتینوویچ (صربستان)، جی جی اوکوچا (نیجریه)، رباح ماجر (الجزایر) و تیم کیهیل (استرالیا) هشت نفری هستند که قرعه‌کشی را انجام خواهند داد.
- در پی شکست دو بر صفر در برابر ملوان در انزلی ، پایان رأفت، سرمربی تیم فوتبال دسته اولی شهرداری آستارا به علت استفاده از ادبیات زشت در نشست خبری با محرومیت سنگین از سوی کمیته انضباطی مواجه خواهد شد.
- برنامه بازی های پلی آف برای صعود 3 تیم باقی مانده در جام جهانی 2022 مشخص شد که به شرح زیر است: پلی آف 1: برنده اوکراین- اسکاتلند با ولز ، پلی آف 2 : کاستاریکا – نیوزیلند ، پلی آف 3 : برنده امارات - استرالیا با پرو
- تیمهای شهرداری گرگان ، شیمیدر قم ، ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان با کسب دومین پیروزی برابر رقبا به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران راه یافتند.
- نفرات دعوت شده از روز 17 فروردین با مربیگری محمد بنا به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خواهند رفت . ملی پوشان فرنگی و آزاد کشورمان طی روزهای 30 و 31 فروردین ، 3 و 4 اردیبهشت برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا به اولان باتور مغولستان اعزام خواهند شد . 
- سرویس مطبوعاتی فیفا اعلام کرد که تاکنون 800 هزار بلیت مسابقات 2022 به فروش رفته است . این مسابقات طی ماه های آبان و آذر در قطر انجام خواهد شد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار