PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دور سوم از مرحله پایانی  لیگ برتر تنیس روی میز در رده مردان برای معرفی تیمهای برتر آغاز شد که تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با غلبه بر تیم پادما یدک (3-2) با 19 امتیاز کماکان صدرنشین باقی ماند ، رقابت این تیم با باشگاه های فراسنج تهران ، پادما یدک و دانشگاه آزاد که با 17/5 ، 16 و    15/5 امتیاز سخت در تعقیب آنها هستند تا پایان فصل جذاب و دیدنی است . 
  - باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند که در سال 2012 اعلام ورشکستگی کرده بود ، با دستور فدراسیون فوتبال اسکاتلند یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های کشور به دسته چهارم سقوط اما اکنون می بینیم با بازگشت سرسختانه خود سال گذشته  تحت هدایت استیون جرارد بدون شکست قهرمان لیگ شد و از طرفی با شکار لایپزیگ آلمان  به فینال لیگ اروپا 2022 صعود کرد.
- تیم اینتر با برتری 4 - 2 مقابل  امپولی به صدر جدول لیگ فوتبال ایتالیا بازگشت .
- باشگاه منچستریونایتد به دلیل عدم راهیابی به لیگ ‌قهرمانان ‌اروپا ، 25 درصد از دستمزد برخی از بازیکنان و کادرفنی خود کسر خواهد کرد.
- با اعلام باشگاه استقلال قیمت بلیت‌های این تیم مقابل شهرخودرو 50 درصد کاهش یافت.
-  تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد به مدیران این تیم اعلام کرد که دومفریس را در صدر لیست خرید های خود قرار دهند. نراتزوری برای فروش مدافع هلندی خود حداقل 35 میلیون یورو می خواهد.
- فلوید می‌ودر، قهرمان بدون شکست بوکس سبک‌ وزن جهان که برای چندمین بار از بازنشستگی خارج شده  ، روز شنبه ( 24 اردیبهشت 1401) در مکانی عجیب به رینگ بازمی‌گردد! وی در بازگشت خود با دان مور بر فراز برج‌العرب شهر دوبی، روبرو خواهد شد و رینگ این مبارزه با هلیکوپتر به بالای برج، منتقل شده است.
- میکل آرتتا سرمربی آرسنال قراردادش را تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه تمدید کرد.
- رضا درویش با صدور حکمی، ‌محمد محمدی را به سمت سرپرست معاونت ورزش باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.
-  فینال های سه رقابت مهم اروپا طبق برنامه زیر انجام خواهد شد : لیگ کنفرانس 4 خرداد ، لیگ اروپا 28 اردیبهشت ، لیگ قهرمانان اروپا 7 خرداد
- رسانه دولتی چین روز جمعه به نقل از شورای المپیک آسیا گزارش داد که بازی‌های آسیایی که قرار بود در ماه سپتامبر در هانگژو برگزار شود تا تاریخ نامشخصی به تعویق افتاده است. هیچ دلیلی برای تأخیر ارائه نشده است، اما این اعلام در حالی است که چین شرایط سختی را به خاطر شیوع کرونا تجربه می‌کند. افزایش موارد کرونا در چین احتمال به تعویق افتادن بازی‌ها را افزایش داده بود و در نهایت این تصمیم گرفته شد. هر چند برخی منابع معتقدند چین به دلایل دیگری این مسابقات را لغو کرد.
- ژوزه مورینیو به اولین سرمربی تبدیل شد که به فینال سه تورنمنت باشگاهی یوفا صعود کرده است : لیگ قهرمانان ، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس
 - تیم پورتو با در اختیار داشتن مهدی طارمی در ترکیب خود ، ضمن شکست یک بر صفر تیم بنفیکا برای سی امین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال پرتغال شد . 
- منچستریونایتد با قبول شکست 4 - 0 مقابل برایتون  رسما شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال  اروپا را از دست داد.
- قائم مقام باشگاه شهرخودروی مشهد گفت : از کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با من تماس گرفتند و گفتند آیا توافقنامه‌ای با باشگاه پرسپولیس امضا کرده‌اید که من هم گفتم هیچ توافقی با پرسپولیس نداشتیم. اگر کمیته استیناف مشکل ما با پرسپولیس را حل نکند مجبوریم به «ای اف سی» نامه بدهیم . 
- هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد تعویق بازی‌های آسیایی نه تنها به ضرر تکواندو است، بلکه به تمامی رشته‌های ورزشی آسیب می‌زند.
- در ادامه بازیهای لیگ های اروپا این نتایج رقم خورد : بیلبائو صفر - والنسیا صفر ، چلسی 2 - وولور هامپتون ، هافن هایم 2 - له ورکوزن 4 ، گریترفورت یک - دورتموند 3 ، تورینو صفر - ناپولی یک ، یوونتوس یک جنووا 2 ، بارنلی یک استون ویلا 3 ، کریستال پالاس یک واتفورد صفر ، لیورپول یک - تاتنهام یک ، بتیس یک - بارسلونا 2 
- یک شنبه شب در لیگهای فوتبال اروپا ، دو تیم رئال و اتلتیکو شهرآورد لالیگا را بر گزار خواهند کرد.
- تیم منچستر سیتی فرصت دارد با توجه به توقف یک بر یک لیورپول برابر تاتنهام ، با غلبه بر نیوکاسل ، فاصله امتیازات خود با لیورپول در صدر جدول را به عدد 4 برساند.
- روز 16 خرداد مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال با معرفی تیم های برتر به پایان خواهد رسید .
- تیم هال سیتی در حضور 77 دقیقه ای الهیار صیادمنش مقابل ناتینگهام فارست به تساوی 1 بر 1 رسید.
- دیبالا مهاجم یووه با گلزنی برابر جنوا به رکورد 115 گل روبرتو باجیو برای باشگاه یوونتوس رسید.
- به گزارش تلگراف، اریک تن هاگ خواهان باقی ماندن کریستیانو رونالدو در منچستر است ، این مربی هلندی حفظ نکردن بازیکنی مانند رونالدو را احمقانه می‌داند.
- قرارداد اسون اولرایش دروازه‌بان بایرن مونیخ تا سال 2023 با این باشگاه تمدید شد.
- در حالیکه باشگاه گیتی پسند اصفهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران مذاکرات لازم را برای میزبانی این رقابت‌ها انجام داده بود اما در نهایت، AFC جام باشگاه‌های آسیا را لغو کرد.
- در هفته 26 لیگ برتر فوتبال ایران که دوشنبه پی گیری خواهد شد ، ذوب آهن با پرسپولیس ، استقلال با شهرخودرو ، پیکان با سپاهان ، صنعت نفت آبادان با فولاد خوزستان ، گل گهر با آلومینیوم ، نساجی با مس رفسنجان ، تراکتور با هوادار و فجرسپاسی با نفت مسجد سلیمان به میدان خواهند رفت . 
- ترشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا به دلیل بیماری دیدار مقابل بتیس را از دست داد.
- به گزارش دیلی میل ، سران منچسترسیتی در نظر دارند برای جانشینی فرناندینیو در فصل آینده به سراغ جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد بروند.
- غلامرضا جباری موقتا امور سرپرستی تیم ملی امید را برعهده گرفت.
- تاد بولی با امضای قراردادی به ارزش 4 میلیارد پوند جانشین رومن آبراموویچ میلیاردر روس شد و در صورت موافقت دولت و لیگ برتر انگلیس، مالک جدید چلسی به طور رسمی معرفی خواهد شد.
- طبق اعلام سعودی ها تیم ملی فوتبال این کشور قرار است در اردوی تدارکاتی اسپانیا 4 دیدار دوستانه برگزار کند و عربستان هم مثل کره به سراغ تیم های آمریکای جنوبی رفت. تیم ملی عربستان قرار است مقابل تیم های ملی کلمبیا، ونزوئلا و اکوادور بازی کند. 
- تیمهای لچه و کرمونزه به عنوان تیم های برتر سری بی لیگ فوتبال ایتالیا به رقابت های سری آ این کشور صعود کردند . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها