PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
اولین شب از دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ بازی‌ها در چهار گروه انجام شد که در مهم‌ترین بازی‌، ترکیه موفق شد کرواسی را در خانه کروات‌ها شکست دهد.
کیهان ورزشی-

بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب در چهار گروه پیگیری شد که طی آن اسپانیا در جدالی سخت اسکاتلند را شکست داد و یاران مودریچ در خانه مغلوب ترکیه شدند. 

 گروه A: 
 در گروه A، نروژ موفق شد با درخشش ارلینگ هالند با چهار گل قبرس را شکست دهد. هالند در این بازی دو گل برای نروژ به ثمر رساند تا به رکورد ۲۷ گل در ۲۷ بازی برای تیم ملی کشورش برسد. در دیگر بازی این گروه هم اسپانیا در خانه موفق شد با دو گل به سختی لسکاتلند را شکست دهد. در این گروه اسکاتلند با ۱۵ امتیاز در صدر جدول است و اسپانیا و نروژ به ترتیب با ۱۲ و ۱۰ امتیاز در تعقیب اسکاتلندی‌ها هستند. البته لاروخا یک بازی کمتر از دو مدعی دیگر صعود انجام داده است. 

 گروه D: 
 در گروه D، لیتوانی با دو گل ارمنستان را شکست داد و ترکیه موفق شد مامدریت غیر ممکن در خاک کروات‌ها را ممکن کند و با یک گل یاران مودریچ را شکست داد. 
 در این گروه ترکیه با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و کرواسی با یک بازی کمتر نسبت به ترکیه و با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم است. 

 گروه E: 
 در گروه E، آلبانی در ادامه روند خوب خودش توانست چک را با سه گل شکست دهد و لهستان در غیاب لواندوفسکی مصدوم توانست جزایر فارو را با دو گل مغلوب کند.
 در این گروه آلبانی با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لهستان، چک و مولداوی به ترتیب با ۹، ۸ و ۸ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

 گروه I:
 در گروه I، کوزوو با سه گل، آندورا را مغلوب کرد و رومانی و بلاروس به تساوی بدون گل رسیدند. در این گروه سوئیس با ۱۴ امتیاز در صدر جدول است و رومانی با ۱۳ امتیاز در تعقیب سوئیسی‌ها است.  
برچسب ها: یورو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها