PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
زبان سرخ
همینه که هست !


گفت : عجیب نیست که سوپرلیگ زنان در این فصل با غیبت نایب قهرمان فصل گذشته برگزار می شه ؟

گفتم : از این عجایب تو بسکتبال ایران کم نداریم . از اولش معلوم بود که مسئولین گرگان نمی خوان تیم بِدن .

گفت : اگه مشخص بود ، چرا فدراسیون، دو بار قرعه کشی لیگ رو بدون حضور نماینده‌ای از گرگان و با نام این تیم انجام داد ؟

گفتم : برای این که خیلی از تیم ها انصراف داده بودن و فکر می کردن که ممکنه اوضاع لیگ خراب بشه ؛ برای همین فاز دلسوزی گرفته بودن .

گفت : پس چرا نذاشتن تیم «سپهرداد» تو مسابقات شرکت کنه ؟ «پوران عباسی» که از مربیان عاشق و زحمتکش بانوانه و سالهاست که با هزینه شخصی تیمداری میکنه ، خیلی پیگیر بود که مثل سال های گذشته تو سوپرلیگ حضور داشته باشه .

گفتم : نامه نگاری هایی شد و اولش موافقت کرده بودن که ایشون 120 میلیون تومن ورودی لیگ رو با مدتی تاخیر بده ولی یکدفعه زدن زیر همه چیز و حرفشون رو عوض کردن.

گفت : «پوران خانوم» خودش می گه که بعضی از تیم های دیگه هم ورودیه رو ندادن و بعضی هاشون حتی مجوز لیگ برتر ندارن اما بهشون التماس کردن که بیان و تو مسابقات شرکت کنن ولی اجازه حضور «سپهرداد» رو ندادن . بعدش هم بهش گفتن همینه که هست و برو هرکاری که دلت می خواد بکن ، می خواستی اسپانسر جور کنی !

گفتم : گویند درویشی نزد هندوانه فروشی رفت و گفت : هندوانه‌ای برای رضای خدا به من بده . فروشنده درمیان هندوانه ها گشتی زد وهندوانهٔ خراب و به درد نخوری را به او داد.درویش نگاهی به هندوانه کرد و دید که به درد خوردن نمی خورد. اندک پولی که به همراه داشت را داد و گفت : به اندازه پولم به من هندوانه ای بده . فروشنده،هندوانه خیلی خوبی را وزن کرد و به درویش داد. درویش هر دو هندوانه را رو به آسمان گرفت و گفت : خداوندا ! بندگانت را ببین. این هندوانه خراب را به خاطر تو داده و این هندوانه خوب را به خاطر پول!

* کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار