PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
اعجوبه تانزانیایی در تور بایرن مونیخ افتاد
آمار «پدیده آدلاید یونایتد » از هالند هم بهتر است

رسانه های آلمانی اخیرا اعلام کردند که باشگاه بایرن مونیخ باردیگر برگ برنده خود در نقل و انتقالات را رو کرد و طبق خبرها با ستاره جوان فوتبال استرالیا قرارداد رسمی امضا کرده است. در حالی که توجهات در نقل و انتقالات اروپایی به ستارگان پر زرق و برق بود و بخش عظیمی از بودجه باشگاه های مطرح قاره سبز برای جذب نام های بزرگ اختصاص یافته ،  باشگاه بایرن مونیخ در حال مذاکره با باشگاه استرالیایی بود تا اعجوبه فوتبال " سرزمین کانگوروها " را پای میز قرارداد بنشاند و او را به تیم فصل آینده خود اضافه کند. بایرن در رقابت با چند تیم مطرح اروپایی موفق به این کار شده است.
بایرن مونیخ ، «نستوری ایرانکوندا» را با قراردادی به ارزش 6 میلیون دلار جذب می‌کند. رسانه‌های آلمانی تایید کرده‌اند که انتقال او به بایرن مونیخ تقریبا نهایی شده است.
تنها مانع مهم باقیمانده، مقررات فیفا است که جابجایی این وینگر به اروپا تا 18 سالگی را منع می‌کند. هزینه این انتقال به اضافه پاداش و برخی از بندها 6 میلیون دلار اعلام شده است. او با این انتقال به گرانقیمت‌ترین فروش لیگ استرالیا تبدیل می‌شود.
ایرانکوندا اصالتاً اهل تانزانیاست و پیش از این توجه چندین باشگاه مطرح اروپایی از جمله لیورپول، میلان و اینتر را به خود جلب کرده بود. نکته جالب خرید جدید بایرن مونیخ این است که رسانه‌های اروپایی او را بهتر از ارلینگ هالند می‌دانند که با درخشش در سالزبورگ اتریش به دورتموند منتقل شد و در حال حاضر بهترین ستاره تاریخ منچسترسیتی و لیگ برتر به شمار می آید.
هالند در 17 سالگی در 36 بازی ، 4 گل زده بود و یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد. خرید جدید بایرن مونیخ اما در 39 بازی 9 گل زده و 2 پاس گل در بازی‌های رسمی ثبت کرده است ، آماری بهتر از هالند ، ستاره نروژی که رکوردشکنی هایش در یک سال گذشته توجهات جهانی را به خود جلب کرده است. ایرانکوندا در 17 سالگی موفق شده در 39 بازی 9 گل برای تیمش به ثمر برساند و ضمنا توان ساختن  گل نیز دارد.
نستوری ایرانکوندا در سال 2024 به بایرن مونیخ خواهد پیوست. این مهاجم جوان از تکنیک و سرعت بالایی برخوردار است و می تواند جانشین خوبی برای وینگرهای توانمند حال حاضر بایرن مونیخ باشد. این بازیکن صاحب عنوان جوان ترین گلزن تاریخ لیگ استرالیا نیز هست.
علاقه مندان به فوتبال ، به خصوص هواداران بایرن برای تماشای این ستاره 17 ساله استرالیایی در جمع باواریی ها لحظه شماری می کنند. آنان امیدوارانه به ظهور این استعداد جوان می نگرند.
*رقابت بایرن با تیم های انگلیسی
این بازیکن مستعد که قابلیت بازی در پست های وینگر چپ و راست و مهاجم را دارد ، متولد سال 2006 است . او با درخشش در باشگاه استرالیایی آدلاید یونایتد مورد توجه تیم های انگلیسی هم قرار گرفت اما حالا سران بایرن مونیخ گوی سبقت را از رقبای خود در راه جذب این پدیده ربوده اند. طبق خبر فابریزیو رومانو اعلام شده که دو باشگاه به شکل اولیه و شفاهی بر سر مبلغ انتقال 3 میلیون پوند به‌ علاوه پاداش و حق رشد این بازیکن به توافق رسیده اند ولیکن این هافبک جوان یا در ژانویه و یا در تابستان آینده راهی مونیخ خواهد شد.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار