PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
شاگردان کلینزمن با تساوی در دقایق پایانی مقابل اردن اجازه ندادند سناریوی ژاپن برای آنها تکرار شود.
کیهان ورزشی-

تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و اردن از ساعت 15 امروز (شنبه) در دومین بازی‌شان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 به مصاف هم رفتند. این بازی که از گروه E جام هجدهم و در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار شد در نهایت به نتیجه تساوی 2 - 2 و تقسیم امتیاز بین دو تیم انجامید.

سون هیونگ مین در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را به ثمر رساند. مهاجم کره‌ای تاتنهام بعد از اولین گلی که در این جام به ثمر رساند، با نشان دادن پیراهن کیم سونگ گیو دروازه‌بان مصدوم تیمش به خوشحالی پرداخت. دروازه‌بان مصدوم کره جنوبی به دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه جام را از دست داد. گفتنی است این پنالتی در شرایطی به ثمر رسید که داور به دلیل بازبینی صحنه از زوایای مختلف، به ناچار چند دقیقه‌ای بازی را متوقف نگه داشت.

در ادامه تلاش‌های اردن برای جبران نتیجه در دقیقه 38 ثمربخش شد و روی اشتباه پارک یانگ وو مدافع کره گل به خودی ثمر رسید تا دو تیم در نتیجه یک - یک برابر شوند.

در ادامه شاگردان حسین عموته به بازی هجومی خود ادامه دادند تا یزن النعیمات در دقیقه 6+45 گل برتری تیمش را وارد دروازه کره جنوبی کرد و نیمه اول با همین نتیجه (برتری 2 بر یک اردن) به پایان رسید.

در نیمه دوم اگر چه کره جنوبی برای تساوی به آب و آتش نزد، ولی در دقایق پایانی مسابقه توانست توسط با گل به خودی یزن العرب بازیکن اردن (1+90) گل تساوی‌بخش را به ثمر برساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده سلمان احمد فلاحی داور قطری بود که به احسان حداد، موسى التعمری و یزن العرب  بازیکنان اردن و این بئوم هوانگ و اوه هیونگ گیو بازیکن کره جنوبی کارت زرد نشان داد.

بعد از این تساوی شاگردان کلینزمن با وجود امتیاز برابر (چهار امتیاز) با اردن اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم گروه E قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار