PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
فدراسیون جهانی والیبال میزبان و تیم‌های شرکت کننده در نخستین دوره مسابقات قهرمانی زیر 17 سال جهان را معرفی کرد.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر و دختر جهان در سال 2024 برگزار می‌شود.
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) بلغارستان را به عنوان میزبان این رقابت‌ها در گروه پسران معرفی کرد که مسابقات از سوم تا دهم شهریور سال 1403 (۲۴ تا ۳۱ آگوست 2024) با حضور 16 تیم از سراسر جهان برگزار می‌شود.
 پرو نیز به عنوان میزبان رقابت‌های گروه دختران معرفی شده و 16 تیم شرکت کننده از 17 مرداد تا سوم شهریور (۱۷ تا ۲۴ آگوست) به مصاف یکدیگر می‌روند.
بلغارستان (میزبان)، آرژانتین، بلژیک، برزیل، شیلی، چین تایپه، کوبا، مصر، ایران، ایتالیا، لیبی، مکزیک، پورتوریکو، اسپانیا، تونس و ازبکستان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان زیر 17 سال گروه پسران هستند.
همچنین تیم‌های پرو (میزبان)، آرژانتین، برزیل، کانادا، چین، چین تایپه، کرواسی، جمهوری دومینیکن، اکوادور، مصر، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، پورتوریکو، تایلند و ترکیه در گروه دختران به مصاف هم خواهند رفت.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد و قرعه‌کشی این مسابقات اواخر ماه مارس انجام می‌شود.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا تیرماه سال جاری با حضور 12 تیم در تاشکند برگزار شد و با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
 پسران والیبال ایران که با این قهرمانی موفق به دریافت سهمیه حضور در مسابقات جهانی زیر 17 سال شدند.
تیم ملی والیبال زیر 17 سال ایران تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور شایسته در مسابقات جهانی از 16 مهرماه آغاز کرده است و بازیکنان دعوتی تا کنون چندین مرحله تمرینات را پشت سر گذاشتند.
برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار