عید سعید قربان را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - June 18 2024
کد خبر: ۸۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
با رضا جبیره ، مهاجم تیم آلومینیوم اراک
رضا جبیره، مهاجم تیم آلومینیوم اراک در لیگ بیست و سوم تعویض طلایی سید مجتبی حسینی بود. هر بار که سرمربی آلومینیوم به وی میدان داد جبیره توانست اثرگذاری لازم در خط حمله «ایرالکو» را داشته باشد و در یک کلام تعویض طلایی حسینی در فصل کنونی لیگ برتر است.رضا محصول آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان به شمار می آید و 5 فصل برای برزیل آبادان به میدان رفت و سرانجام به تیم آلومینیوم اراک پیوست.جبیره سابقه دعوت به تیم های جوانان و امید ایران را دارد. این هفته سراغ رضا جبیره رفتیم .
تعویض طلایی «ایرالکو»

درخشش مقابل گل گهر

تیم آلومینیوم اراک در یک بازی حساس و جذاب مقابل گل‌گهر در سیرجان به برتری 3 بر 2 رسید و در هفته بیست و هشتم فصل کنونی لیگ برتر، سه امتیاز شیرین را دشت کرد. دو گل تیم آلومینیوم را در این مسابقه،رضا جبیره مهاجم تیم اراک به ثمر رساند که در هفته‌های اخیر موتور گلزنی‌اش روشن شد.

طلسم شکنی در سیرجان

رضا جبیره مهاجم آلومینیوم اراک برابر گل گهر سیرجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برای اولین بار در دوران فوتبالی خود موفق شد در یک بازی دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا ضمن تاثیرگذاری در موفقیت آلومینیوم، یک طلسم شخصی را نیز درلیگ برتربشکند.

صعود آلومینیوم با گل جبیره

مهاجم آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تیم چادرملو اردکان ، گل صعود به نیمه نهایی را برای تیمش به ثمر رساند. جبیره یک دقیقه به پایان وقت اضافه دوم موفق شد گل صعود را بزند.دقیقه 119 توپ ارسال شده روی دروازه چادرملو، با ضربه سر لیموچی در نقطه کور مدافعان این تیم به رضا رسید و این بازیکن موفق شد در آخرین دقیقه تیمش را برنده کند.آلومینیوم با این برد، حریف مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد.فصل برای «ایرالکو» تمام نشده و این بازی 26 خرداد 1403 برگزار می شود.

تعویض طلایی

رضا جبیره مهاجم تیم آلومینیوم اراک در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر تیم چادرملو به عنوان جانشین به میدان آمد و حکم صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی را امضا کرد تا در دومین بازی حذفی، تعویض‌ سید مجتبی حسینی کارساز باشد.جبیره در بازی با چادرملو در دقیقه 96 به جای شروین بزرگ وارد میدان شد و به عنوان تعویض طلایی، گل پیروزی را به ثمر رساند.

بدشانسی مقابل تیم سابق

آلومینیوم اراک در دیدار هفته بیست و هفتم خود در لیگ برتر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت و به تساوی یک - یک رسید . سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم دوباره در نیمه مربیان تصمیم به تعویض گرفت و سرنوشت بازی را تغییر داد و پس از اینکه تیمش توسط شروین بزرگ به گل رسید، نزدیک بود روی موقعیت‌سازی رضا جبیره هم به گل دوم دست پیدا کند که این اتفاق رخ نداد.بدشانسی در این صحنه مانع از گل زدن رضا به تیم سابقش شد.

محصول آکادمی " برزیل آبادان "

رضا جبیره محصول آکادمی باشگاه صنعت نفت آباداناست و درلیگ برترهم حضور قابل توجهی در این تیم خوزستانی داشته است.او پنج فصل برای برزیل آبادان به میدان رفت.

ستاره آلومینیوم در آبادان

رضا جبیره در دیدار رفت لیگ امسال برابر تیم صنعت نفت آبادان ستاره آلومینیوم اراک بود . او توانست یک اخراجی از تیم سابق خود بگیرد و یک گل هم به ثمر برساند .جبیره در مقابل تیم سابق خود یکی از برترین بازیکنان آلومینیوم در میدان بود.

سازنده یک گل تماشایی

آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در هفته نوزدهم مصافی تماشایی داشتند که چهار سوپر گل بین دوتیم رد و بدل شد و در این بین یک پاس گل تماشایی هم ازرضا جبیرهبرای امین کاظمیان برای ثبت نخستین گل بازی به ثبت رسید که از میانه زمین آغاز و در نهایت، یک گل دیدنی را به دنبال داشت.مهاجم آلومینیوم در شرایطی که علی عدنان و محمد نژادمهدی مدافع بابلی مس، او را در سمت راست زمین محاصره کرده بودند، با پاس پشت پا ، توپ را به کاظمیان رساند تا این بازیکن در موقعیت خوبی قرار بگیرد و در نهایت هم با شوت فنی از پشت محوطه جریمه دروازه مس رفسنجان را باز کند.

گرفتن پنالتی

رضا جبیره در حضور تعویضی مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته نوزدهم لیگ بیست و سوم، یک پنالتی به نفع تیمش گرفت.او در وقت‌های تلف شده دو موقعیت هدر رفته را جبران کرد و توانست با فرار به پشت مدافعان شمس‌آذر قزوین، پاس بلند سیدمهران موسوی را تبدیل به موقعیت جدی کند و یک پنالتی از مدافع شمس آذر بگیرد تا حداقل یک گل جبران شود.

سد راه مهاجم آلومینیوم

تیم آلومینیوم اراک در حالی به تساوی یک - یک مقابل ملوان بندر انزلی رسید که در نیمه دوم دیدار رفت لیگ امسال نمایش هجومی‌تری داشت و تلاش زیادی کرد به گل برسد که درخشش افشار صداقت، گلر ملوانان نگذاشت این اتفاق بیفتد.سیدمجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم که سعی داشت در این بازی به پیروزی برسد، در دقیقه 42رضا جبیره را به جای امیر نوری که مصدوم شده بود، به زمین فرستاد تا با این تغییر، شکل هجومی‌تری به سیستم تیمش بدهد و البته نزدیک بود آلومینیوم در شروع نیمه دوم به گل هم برسد، اما سیوهای پیاپی دروازه بان ملوان نگذاشت تعویضی این سرمربی، طلایی شود.

فراری که منجر به اخراج بازیکن سپاهان شد

رضا جبیره در بازی برابر تیم سپاهان اصفهان در حضور تعویضی خود با فرار سریع منجر به خطای برایان دابو و اخراج این بازیکن شد.مهاجم آلومینیوم در این بازی هم به عنوان یارتعویضی توانست با فرار سریع خود یکی از مهره های کلیدی سپاهان را از بازی خارج و در نتیجه اخراج کند.او در چند صحنه تاثیرگذار بود اما بخت یارش نبود.

مهاجمی از دهدشت

رضا جبیره متولد 1376 در دهشت استان کهکیلویه و بویراحمد است.او سابقه بازی در تیم های جوانان و امید را دارد.جبیره منهای صنعت نفت آبادان، یک فصل هم برای تیم پیکان تهران بازی کرده است.

* کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار