عید سعید قربان را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - June 18 2024
کد خبر: ۸۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون نسبت به ادعاهای مطرح شده توسط رضا جاودانی درباره پروند باشگاه مس رفسنجان واکنش نشان داد.
کیهان ورزشی-

 ابوالفضل حسن‌زاده در این مورد به سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حفظ حرمت و آبروی افراد مورد تأکید همیشگی ما بوده است. از طرف دیگر، با عنایت به اصل برائت و اینکه تنها رکن قانونی رسیدگی به جرایم اشخاص حقیقی و حقوقی مرجع قضایی صالحه است، با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی رضا جاودانی در مصاحبه با یک رسانه، این اظهارات صرفاً دیدگاه شخصی وی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با جایگاه تشکیلاتی نامبرده نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ارکان قضایی فدراسیون طبق قوانین و آیین‌نامه‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حق ندارد مصاحبه، گفت‌‌وگو و ... داشته باشد و این کار برای آنها ممنوع است. اگر هم اطلاعاتی وجود دارد، می‌بایست در اختیار مراجع قضایی قرار بگیرد و در این باره فدراسیون فوتبال هم کمافی السابق همکاری‌های کامل و تنگاتنگی با مراجع ذیربط خواهد داشت.

روز گذشته رضا جادوانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون با یکی از رسانه‌های ورزشی گفت‌وگویی داشت و درباره پرونده انضباطی باشگاه مس رفسنجان مواردی را بیان کرد که امروز واکنش رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به دنبال داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار