PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - October 05 2024
کد خبر: ۸۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ان‌شاالله با وفاق، همدلی و همکاری همه جانبه ارکان باشگاه و تیم بتوانیم سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک کنیم.
کیهان ورزشی-

رضا درویش در نشست خبری سرمربی جدید پرسپولیس، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس چند گزینه را بررسی کرد و تلاش‌های بسیاری داشت تا گزینه‌ای در خور نام باشگاه انتخاب شود که بتواند تیم را در لیگ برتر و لیگ نخبگان هدایت کند.
وی افزود: بررسی‌های مختلف از جوانب مختلف به انتخاب گاریدو رسید. چندین بار مذاکرات تصویری با او مدیر برنامه‌هایش داشتیم. طی 4-3 روز گذشته موفق شدیم تفاهمی داشته باشیم که منجر به امضای قرارداد شد. امروز کار را با او شروع می‌کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس گفت: ان‌شاالله وفاق، همدلی و همکاری همه جانبه ارکان باشگاه و تیم بتواند این سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک کند تا خواسته هواداران که همیشه تیمی پرقدرت، هجومی و قهرمان را در ذهن دارند، مهیا کند.
درویش درخصوص مذاکره با بازیکنان و تمدید قراردادها، عنوان کرد: قبل از اینکه با گاریدو به توافق برسیم، مذاکره با چند بازیکن مدنظر را شروع کردیم. از دیروز هم بازیکنان مدنظر را با او در میان گذاشتیم. برای نقاطی که احتیاج به ترمیم دارند، چند نفر را خودش معرفی کرد و برخی را هم ما معرفی کردیم. فکر نمی‌کردم او تا این حد بازیکنان، فوتبال ایران و لژیونرها را بشناسد. با هماهنگی گاریدو سعی می‌کنیم نقاط لازم را ترمیم و بازیکنان مستعد را جذب کنیم.
برچسب ها: رضا درویش ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار