PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - July 28 2024
کد خبر: ۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
در حالی که تهران به دلیل گرمای کم‌سابقه چند روزی است تعطیل شده، فدراسیون دوومیدانی اقدام به برگزاری مرحله اول لیگ دوومیدانی کرده است.
Reeبرگزاری مسابقات دوومیدانی در گرمای شدید پایتخت!کیهان ورزشی-

چند روزی است که موج کم سابقه‌ای از گرما کشور را در برگرفته و بسیاری از شهرها و استان‌ها به دلیل گرمای هوا با تغییر ساعات کاری ادارات و یا تعطیلی مراکز مختلف روبه‌رو شده‌اند. در این میان تهران نیز تعطیل شده‌ است.

شدت گرمای هوا به حدی است که احتمال گرمازدگی را زیاد کرده است و در این راستا مردم باید مراقبت‌های لازم را انجام بدهند تا دچار اثرات ناشی از گرمای هوا نشوند اما در اقدامی عجیب فدراسیون دوومیدانی در چنین روزهایی که تب گرما کشور را دربرگرفته، اقدام به برگزاری مرحله اول لیگ دوومیدانی کرده است.

روز اول مسابقات در بخش مردان امروز هفتم و روز دوم مسابقات هشتم مرداد برگزار خواهد شد. آخرین مسابقه نوبت صبح از ساعت ۱۰ و ۳۰ و اولین مسابقه نوبت عصر از ساعت ۱۶ و ۳۰ آغاز خواهد شد و گویا فدراسیون قصد داشته با این کار مسابقات را در ساعاتی برگزار کند که هوا خنک‌تر باشد اما باز هم تاثیر چندانی نخواهد داشت و احتمال گرمازدگی ورزشکاران بالاست.

فدراسیون می‌توانست چند روزی مسابقات را با تاخیر برگزار کند تا هوا کمی خنک‌تر شود و اینگونه سلامت ورزشکاران خود را هم به خطر نیندازد. سوال اینجاست چرا فدراسیون در برگزاری مرحله اول لیگ به این حد عجله دارد؟ و چرا مسابقات را نمی‌تواند با چند روز تاخیر برگزار کند؟ اگر سلامت ورزشکاری دچار تهدید شود چه کسی پاسخگو است؟ چه سودی در برگزاری مسابقاتی وجود دارد زیرا پیش‌بینی می‌شود عملکرد ورزشکاران در چنین هوایی پایین‌تر خواهد آمد؟

برچسب ها: دوومیدانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار