PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که یک دستگاه VAR بامداد فردا وارد ایران خواهد شد.
کیهان ورزشی-

مهدی تاج در حاشیه مراسم تقدیر از داوران استان تهران اظهار داشت: به دستگاه های نظارتی هم اعلام کرده‌ام هیچ اغماضی درمورد فساد؛ تخلف و ... نداریم. اگر کسی سند و مدرک واقعی ارائه کند که فلان مسئول یا داور ما تخلفی داشته به شدت پیگیری خواهیم کرد و مماشات هم نمی‌شود. البته سیستم داوری ما یک سیستم پاک و منزه است. پولی که به داوران پرداخت می‌شود، با هیچ بخش دیگری از فوتبال قابل قیاس نیست. پول آنها بسیار محدود است.

تاج با اشاره به شرایط ورزشگاه‌ها عنوان کرد: مرمت ورزشگاه‌ها و آوردن  VAR وظیفه فدراسیون نیست. هر باشگاهی باید استادیومی را معرفی کند که VAR داشته باشد اما چنین کاری انجام نمی‌شود.  خودمان مجبور هستیم بیاوریم. برخی ورزشگاه‌ها حتی اتاق مناسبی برای داوری ندارند. با این وجود کارهای خوبی در حال انجام است. از حرف این داور گلاینه‌مند خوشحال هستم زیرا جایی که نتوان به آن انتقاد کرد نمی‌توان احترام گذاشت. جای این گلایه‌ها نیز همین جا است.

وی افزود: برخی از کارهای سخت‌افزاری ساده نیست زیرا مبتلا به فقط بخش داوری است. هنوز نتوانسته‌ایم برای استفاده از VARپولی از دولت بگیریم. وزیر خیلی پیگیر کار است اما خودمان هم بدون توجه به این موضوع مشغول ورود دستگاه‌های VAR هستیم. یک دستگاه VAR فردا وارد ایران می‌شود.


برچسب ها: مهدی تاج
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار