PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - August 27 2024
کد خبر: ۸۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تا هر زمان که احساس کنم مفید هستم‌ در سمتم می‌مانم و فکر می‌کنم تا سال ۲۰۲۵ تغییراتی در وزنه‌برداران به وجود آید.
کیهان ورزشی- 

نواب نصیرشلال درباره‌ی ادامه فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران بیان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم اما با توجه به شرایط موجود، نتایج خیلی مطلوب و باب دل ما و مردم نبوده است. امیدواریم کیفیت رشد ورزشکاران به همین شکل ادامه داشته باشد و در نهایت نتیجه هم کسب کنیم.

نصیرشلال در مورد اینکه تا قهرمانی جهان ۲۰۲۵ فرصت دارد نتیجه لازم را بگیرد، تصریح کرد: باید ببینیم چه هدفی را دنبال می‌کنیم. اگر هدف رشد ورزشکار باشد، در حال تلاش هستیم تا به بار فنی وزنه‌برداران اضافه کنیم و آنها برای افزایش رکورد آماده شوند. مدت زمانی که پیش رو داریم مناسب است و فکر می‌کنم وزنه‌برداران در این مدت بتوانند توانایی خود را نشان دهند و تغییراتی در آنها به وجود آید.

او در پاسخ به این پرسش که برای قهرمانی جهان ۲۰۲۴ بحرین باید انتظار گرفتن نتیجه خوب و پرمدال داشت؟ گفت: باید انتظار داشت تمام نفراتی که در کنار  ما بودند از گذشته خود بهتر باشند، ارتقاء رکورد داشته باشند و کیفیت بدن‌هایشان بالاتر رفته باشد. اگر این اتفاق بیفتد انتظارات در حال برآورده شدن است در غیر این صورت انتظارات برآورده نشده و کار ما هم خوب نبوده است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در این فرصت حدودا یک ساله‌ای که به او داد شده اگر در قهرمانی جهان۲۰۲۴ یا قهرمانی آسیا نتیجه لازم را  نگیرد ممکن است بخواهد کناره گیری کند یا حتما تا قهرمانی جهان ۲۰۲۵ می‌ماند؟ تصریح کرد: تا هر زمان که ببینم مفید هستم و می‌توانم کمک کنم هستم و اجبار نیست تا  تاریخ خاصی بمانم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار