PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - August 27 2024
کد خبر: ۸۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
دروازه‌بان سرشناس شیلیایی در ۴۱ سالگی بازنشستگی خود را اعلام کرد.
کیهان ورزشی- 

کلودیو براوو دروازه‌بان شیلیایی در ۴۱ سالگی بازنشستگی خود را اعلام کرد و به دوران فوتبالش  پایان داد. این دروازه‌بان با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی‌اش درباره این تصمیم صحبت کرد. 

براوو در پست خود نوشت: من فوتبال حرفه‌ای را ترک می‌کنم و این یک تصمیم عاقلانه است. خیلی درباره این موضوع با خانواده‌ام مشورت کردم تا در بهترین زمان ممکن این تصمیم را بگیرم. زمان آن فرا رسیده که دوران جدیدی را شروع کنم. بیش از ۲۳ سال در فوتبال حرفه‌ای بودم و روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردم. می‌خواهم از پدر و مادرم، برادرانم، همسرم کارلا و چهار فرزندم تشکر کنم که با آنها این فرصت را داشتیم که سال‌ها فوتبال بازی کنم.

به گزارش گاردین، براوو همچنین از همه کسانی که در دوران حضورش در کولو-کولو، رئال سوسیداد، بارسلونا، منچستر سیتی، بتیس و تیم ملی شیلی با آنها کار کرد تشکر کرد.

کلودیو براوو در دوران حرفه‌ای خود ۲۲ عنوان قهرمانی کسب کرد و از دروازه‌بانان پرافتخار جهان است. او دو بار قهرمان کوپا آمریکا با تیم ملی شیلی شد و لیگ قهرمانان اروپا، دو لالیگا، سه کوپا دل ری، سوپرکاپ اسپانیا، سوپرکاپ یوفا، جام باشگاه های جهان، لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس را به دست آورد.

برچسب ها: براوو ، شیلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار