PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل جدید نساجی با استعفای سرمربی این تیم مخالفت کرد.
کیهان ورزشی- 

علی خطیر در خصوص استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری نساجی، اظهار داشت: استعفای سرمربی نساجی در نشست خبری مطرح شده و باشگاه هم قطعاً با آن مخالفت خواهد کرد و ساکت الهامی به کار خود ادامه خواهد داد. الهامی از مربیان خوب کشور است و در همین چند سال اخیر، علاوه بر کسب مقام باارزش قهرمانی جام حذفی، دو بار نساجی را از بحران خارج کرده و به امید خدا با تلاش و همت ایشان و سایر اعضای تیم، مطمئناً نساجی از شرایط فعلی خارج خواهد شد.

وی همچنین از برنامه‌های این باشگاه برای انتقال تمرینات تیم فوتبال نساجی به استان مازندران خبر داد و افزود: با توجه به شرایط موجود و درخواست‌های متعدد هواداران پرشور نساجی برای برگزاری تمرینات در قائمشهر یا شهرهای همجوار در سال‌های اخیر، باشگاه از امروز فعالیت خود را برای در اختیار گرفتن کمپ تمرینی آغاز کرده و با یاری خداوند تمرینات تیم به‌زودی به مازندران منتقل خواهد شد. در همین راستا مذاکرات اولیه با مدیران چند کمپ تمرینی آغاز شده و روند مذاکرات به‌صورت فشرده ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جدید باشگاه نساجی تاکید کرد: به امید خدا با بررسی روند کامل شرایط باشگاه و همچنین وضعیت تیم، طی روزهای آینده پیرامون مسائل مختلف با هواداران عزیز نساجی صحبت خواهم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار