PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
رهبر انقلاب در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان فرمودند: بازی‌های المپیک و پارالمپیک امسال یک درخشش ویژه‌ای داشت. بسیار برجسته و بسیار خوب بود.
کیهان ورزشی- 

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس فرمودند: خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر این توفیق را پیدا کردم که با یک مجموعه‌ای از عزیزترین فرزندان این کشور ملاقات کنم. جداً جوان‌های عزیز ورزشکار ما که مایه افتخار هستند برای کشور ایران اسباب عزت و سربلندی محسوب می‌شوند بلاشک. 

ایشان تصریح کردند: امسال در بازی‌های المپیک و پارالمپیک یک درخشش ویژه‌ای انسان مشاهده کرد. من البته دنبال کردن جزئیات در کار ورزش و خبرها برایم میسر نیست؛ اما اجمالاً در جریان قضایا قرار میگیرم، تا آنجایی که وقت باشد می‌بینم و یا می‌شنوم. امسال بسیار برجسته بود، بسیار خوب بود. 

رهبر معظم انقلاب خطاب به ورزشکاران و قهرمانان فرمودند: ملت را شاد کردید، احساس افتخار در ملت ایران به وجود آوردید شما، من صمیمانه تشکر می‌کنم از همه مدال‌آوران، از همه ورزشکاران، از همه مربیان، از همه دست‌اندرکاران، از وزارت ورزش، از کمیته المپیک و دیگر دست‌اندرکارانی که هستند، رؤسای فدراسیون‌ها، از همه‌شان صمیمانه متشکرم. کار ورزش را جدی گرفتید، درستش هم همین است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار