PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
در لیگ قهرمانان سطح 2 آسیا، تیم فوتبال سپاهان ایران در نخستین دیدار مقابل الوحدات اردن شکست خورد.
کیهان ورزشی-

در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا سطح دو آسیا تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه بین المللی امان به مصاف تیم الوحدات اردن رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود تیم الوحدات به پایان رسید.
سپاهان در این مسابقه با پاس های اشتباه و اشتباهات مرگبار بازیکنان این تیم زردپوشان اصفهانی لیگ سطح دو آسیا را هم با شکست آغاز کردند! 
سپاهان در نیمه دوم بازی بسیار ضعیف ، سردرگم و پر انتقاد را ارایه کرد.سپاهان پیش از این در پلی آف لیگ نخبگان آسیا هم مقابل شباب الاهلی امارات هم با 4 گل شکست خورده بود. 
بازیکنان تیم الوحدات طبق سایت های ارزش گذاری 2 و نیم میلیون یورو قیمت دارند اما سپاهان 12 میلیون یورو یعنی تقریبا 6 برابر تیم اردنی ارزش مادی دارند اما باختی فاجعه بار را در اردن متحمل شدند.
هرچند سپاهان در لیگ برتر با 4 برد صدرنشین هستند اما در آسیا یک تیم ضعیف و کم اثر نشان داده است. 
در دیگر دیدار این گروه تیم استقلال تاجیکستان مقابل شارجه امارات یک بر صفر شکست خورد. 
داور: حنا حطاب( سوریه)
کمک داوران: علی احمد، محمد کزاز ( سوریه)
 کارت زرد: محمد کریمی، هادی محمدی، احسان بعیدی( مدیر تیم) ( سپاهان)اکانو ، الممالی ( الوحدات) 
کارت قرمز: هادی محمدی( دقیقه 8+90) از سپاهان 
گل: وحدت هنانوف( دقیقه 8) برای سپاهان ، اوسینو سیرز( دقیقه 23) ابراهیم صبرا( دقیقه 55) برای الوحدات

ترکیب تیم الوحدات اردن:عبدالله الفاخوری، عرفات الحاج، دانیال عفانه، فراس شلبایه، محمود شوکت( از دقیقه 83 محمود موالی) ، یوسف ابوالجرز، مصطفی کزعر، عامر ابوجاموس( از دقیقه 83 دیارا) ، مهند سمرین( از دقیقه 74 مروان فلاح) ، اوسینو سیرز، اکونو( از دقیقه 46 ابراهیم صبرا) 
سرمربی: علی احمد رفعت 

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان:پیام نیازمند، امین حزباوی، وحدت هنانوف هادی محمدی، برایان دابو ، آریا یوسفی، صالح حردانی( از دقیقه 67 رضا اسدی) ، محمد محبی( از دقیقه 67 ابوبکر کامارا) ، مهدی لیموچی( از دقیقه 67 حسین گودرزی) ، محمد کریمی و جواد آقایی پور( از دقیقه 67 استیون انزونزی) 
سرمربی: ژوزه مورایس

اتفاقات مهم مسابقه:
دقیقه 6: کریمی ضربه کاشته سپاهان را روی دروازه الوحدات ارسال کرد و یک موقعیت گلزنی به وجود آمد اما ضربه سر آقایی پور با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 9: شوت از پشت محوطه جریمه هنانوف به زیبایی وارد دروازه حریف اردنی شد تا اولین گل آسیایی زردپوشان را این مدافع تاجیکستانی زد.
 دقیقه 23: گوئیه بازیکن الوحدات در موقعیت مشکوک به آفساید در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق گل مساوی تیمش را وارد دروازه سپاهان کرد. در سطح 2 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از کمک داور ویدئویی استفاده نمی شود.
دقیقه 38: شوت آقایی پور را دروازه بان الوحدات با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. این نخستین کرنر زردپوشان ایران بود که مدافعان توپ را دفع کردند.
دقیقه 45: صالح حردانی با دریبل مدافع مستقیم الوحدات وارد محوطه جریمه شد ولی خود را به زمین انداخت تا بلکه از داور سوری پنالتی بگیرد! اما داور به درستی دستور به ادامه بازی داد. 
دقیقه 3+45: شوت کریمی از راه دور را دروازه بان الوحدات دفع کرد و در ادامه ضربه قیچی برگردان آقایی پور از کنار دروازه به بیرون رفت. داور برای نیمه دوم 4 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: اولین کرنر این نیمه را الوحدات زد که حاصلی برایش نداشت.
دقیقه 49: ضربه کاشته تیم سپاهان را مدافعان تیم اردنی برگشت دادند.
دقیقه 55: با اشتباه عجیب هافبک های سپاهان توپ در محوطه جریمه حریف لو رفت و الوحدات روی یک ضد حمله و پاس دقیق و طولی ابراهیم صبرا با پیام نیازمند در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با شوت دقیق گل دوم الوحدات را بزند.
دقیقه 66: مورایس 4 تعویض همزمان در تیمش ایجاد کرد.
 دقیقه 71: تعلل نیازمند و مدافعان سپاهان یک موقعیت عالی گلزنی دیگر برای الوحدات ایجاد کرد ولی خوشبختانه! شوت بازیکن اردنی به تیرک دروازه برخورد کرد و گل سوم زده نشد.
 دقیقه 82: ضربه کرنر الوحدات روی سر مهاجم این تیم فرود آمد که ضربه او از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت. 
دقیقه 90: مهاجم تیم الوحدات در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت که این مرتبه دروازه بان ملی پوش سپاهان موفق شد مانع گلزنی بازیکن اردنی شود!

دقیقه 2+90 : ضربه کاشته سپاهان را محمد کریمی ارسال کرد که دروازه بان الوحدات توپ را راهی کرنر کرد. 
دقیقه 4+90: ضربه سر بازیکنان سپاهان را دروازه بان الوحدات با یک واکنش عالی مهار کرد. دقیقه 8+90: خطای شدید هادی محمدی روی بازیکن الوحدات باعث اخراج او شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار