PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: این تصور که ما زیرساخت‌های لازم را نداریم درست نیست. آن چیزی که ما در زیرساخت‌ها مواجه هستیم، موضوع نگهداری درست است.
کیهان ورزشی- 

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح اماکن جدید کشتی اظهار کرد: کشتی از جمله مهمترین رشته‌های ما در ورزش است. در طول دوران تاریخ المپیک همیشه بخش عمده‌ای از مدال‌هایی که گرفته‌ایم از این رشته بوده‌ است. کاری که اکنون در کشتی می‌شود اقدامات زیربنایی است و کارهای جدیدی که کشتی شروع می‌کند حوزه نرم و هوش مصنوعی است.

دنیا مالی افزود: چیزی که با آقای دبیر صحبت کرده‌ایم کشتی ایران می‌تواند در دنیا در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشد که دارد، منتهی بایستی با نرم‌افزارهای علم تمرین به یک شیوه با هوش مصنوعی تطبیق دهیم. فکر می‌کنم کشتی با این اقداماتی که انجام می‌دهد ظرف چند سال آینده جزو فدراسیون‌های برتر جهانی خواهد بود که می‌تواند کشتی را به صورت علمی و با استفاده از فضای نرم‌افزاری چه در ایران و چه در خارج از کشور توسعه دهد.

وی در ادامه در خصوص ساختارها و مشکل بزرگ ورزش ایران که نبود زیرساخت ها است، گفت: این تصور که ما زیرساخت‌های لازم را نداریم درست نیست. آن چیزی که ما در زیرساخت‌ها مواجه هستیم، موضوع نگهداری درست است.

وزیر ورزش گفت: هر روز استانداردها تغییر پیدا می‌کند. اماکن ورزشی بر اساس چارچوب‌هایی که فدراسیون‌های جهانی اعلام می‌کنند، باید به روز شوند. ما این کار را شروع کرده‌ایم. در بحث فوتبال هم اتفاق افتاده است. اماکنی که داریم خوب هستند و مشکلات چمن را می‌توان حل کرد و به شدت دنبال آن هستیم و این تعهد را به همه ورزش دوستان می‌دهم.

او ادامه داد: در فوتبال، فضای ورزشی استادیوم‌ها را به باشگاه‌ها می‌دهیم تا کار نگهداشت آنها را انجام دهند. البته نظارت هم خواهیم کرد. کمک خواهیم کرد و باشگاه‌ها را تنها نخواهیم گذاشت. باید کیفیت برگزاری مسابقات در فوتبال و بقیه رشته‌ها را بالا ببریم و به بهترین شکل و با بهترین امکانات از تماشاگران خود استقبال کنیم. در آینده ان‌شاءالله شاهد کارهای بهتری خواهید بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار