PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - November 05 2024
کد خبر: ۴۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

رونمایی از برند جدید کمیته بین‌المللی پارالمپیک

کمیته بین‌المللی پارالمپیک از برند جدید این سازمان رونمایی کرد.
کیهان ورزشی- 

این اقدام با هدف تقویت و تاثیرگذاری بیشتر برند IPC در سطح جهانی، ارتباط و تاثیرپذیری در جنبش پارالمپیک و پیشبرد اهداف حقوق بشر صورت گرفته و شاهد تغییراتی چون تغییر رنگ و اندازه سمبل پارالمپیک یا "آجیتوس" هستیم و همچنین عبارت "تحول با ورزش آغاز می‌شود" نیز به آن افزوده شده است.

با رونمایی از برند جدید و عبارت IPC، کمیته بین‌المللی پارالمپیک در مقیاس جهانی بدنبال آن است تا از ورزش بعنوان عامل تسهیل‌گر در تغییر گرایشات و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای افراد دارای معلولیت بهره گیرد.
برچسب ها: پارالمپیک
پربازدید ها