PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - October 20 2024
کد خبر: ۸۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

مصداق بارزی به نام باشگاه استقلال؛ مدیران عوضی آمده را برکنار کنید!

کیهان ورزشی-

«ماهی از سر گنده گردد، نی ز دم»! ورزش را می‌خواهید درست کنید؟ مشکلات آن را می‌خواهید حل کنید؟ به این وضع پس پسکی جلو رفتن می‌خواهید خاتمه دهید؟ واقعا می‌خواهید این کار را انجام دهید و خودتان و دوستداران ورزش را دست نینداخته و سرکار نگذاشته‌اید؟ و می‌خواهید ورزش ایران را روبه راه و سروسامان دهید؟ پاسخ و راه‌حلش خیلی آسان و ساده و روشن است و حداقل بار‌ها وبار‌ها  آن را به صراحت و به زبان شیرین فارسی نوشته‌ایم. پاسخ این است و جز این نیست: شر این خیل مدیرنما‌های ناشایسته را که معلوم نیست با کدام سابقه و مشروعیت و صلاحیتی بر بسیاری از مناصب حساس ورزش و مراکز و فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی و... تکیه زده، و در واقع آن را با سفارش و توصیه و پارتی‌بازی و بندوبست و معامله و تبانی و... خلاصه همه چیز جز «شایستگی» و «صلاحیت»، غصب و اشغال کرده‌اند، از سر ورزش کم کنید.


این نامدیران عوضی آمده و تحمیلی؛ پدر ورزش ایران را درآورده و باعث درجا زدن و عقب رفتن و سقوط فنی و اخلاقی آن شده‌اند. یک تحقیق ساده، یک پرس وجوی گذرا از اهالی ورزش، خیلی راحت به شمای پرسشگر به روشنی می‌نمایاند که داد و فغان اهالی ورزش از دست این کوتوله‌های بی‌هنر و بی‌درایت که نه تنها اکثرا با فرهنگ و مرام ورزش و فنون و مقررات فلان رشته ورزشی آشنا نیستند حتی از نظر توان مدیریتی با الفبای آن هم بیگانه و از اداره یک تیم سه نفره گل کوچک هم عاجزند که صاحب پست‌های مهم و حساسیت‌برانگیز شده‌اند و برای اینکه درجا مثال زنده و مصداق قابل ملموسی هم آورده باشیم این دارودسته وکسانی هستند که امروز یکی از پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم‌های فوتبال این مملکت یعنی استقلال را مدیریت می‌کنند. 

ببینید و همه داریم می‌بینیم مدیریت این نامدیران عزیز و معلوم نیست از کجا آمده چه بلایی برسر این تیم و هواداران آن آورده و چگونه دارند قدم به قدم آن را به «روزسیاه» و ورطه سقوط نزدیک می‌کنند.

 فکر می‌کنیم مثال زنده و قابل لمسی را آوردیم. از این مثال‌ها در ورزش ما متاسفانه بسی فراوان است و.... در ادامه لازم باشد باز هم مثال خواهیم آورد که چگونه بعضی رشته‌های ورزشی که در دهه گذشته جزو سرآمدان قاره کهن و از حاضران در المپیک بود، حالا به لطف مدیریت مشعشع نامدیران بی‌لیاقت در سطح مسابقات غرب آسیا هم محلی از اعراب ندارند.


امیدواریم مسئولان و مقاماتی بالاتر پیدا شوند و نشان دهند که ورزش و سرمایه‌های آن ملک طلق این جماعت نیست و با برکناری و عزل آنها اجازه ندهند این افراد امتحان پس داده با تغییراتی مثلا در سطح مربی و... فرافکنی کرده و ناتوانی و نابلدی خود را گردن این و آن بیندازند و... کماکان به مدیریت غلط و حاشیه ساز خود ادامه دهند. 


آقایانی که ادعا می‌کنید برخلاف مدیران قبلی «ما گوش شنوا برای، شنیدن حرف حساب داریم»! آیا این حرف‌ها را می‌شنوید؟ آیا این حرف‌های ما بی‌سند و غیرحساب است؟

*گروه فوتبال

آخرین اخبار