PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - October 28 2024
کد خبر: ۸۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱

خیبر ۳ -استقلال ۱ / باخت استقلال مقابل خیبر با اشتباهات مدافعان

دیدار دو تیم خیبر و استقلال با شکست آبی‌های تهران به پایان رسید.

کیهان ورزشی-

دو تیم خیبر خرم آباد و استقلال در هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

به این ترتیب استقلال با 8 امتیاز تیم دوازدهم جدول شد و خیبر با ثبت دومین برد فصل 9 امتیازی شد تا یک پله بالاتر از آبی‌ها در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

 

داور: وحید کاظمی

 کمک‌ها: محمد عطایی - اسماعیل احمدی

داوران VAR: احمد محمدی - علی اصغر مؤمنی

کارت زرد: محمدطاها طباطبایی، فرید امیری و حسین ابرقویی از خیبر / اندونگ از استقلال

گل: مهرداد قنبری (10)، مسعود محبی (59) و سفیدچغایی (4+90) برای خیبر خرم آباد / رامین رضاییان (55) برای استقلال

 

ترکیب خیبر خرم آباد: تونی باتیستا، احسان حسینی (35-مسعود محبی)، علیرضا دغاغله، فراز امامعلی، عارف رستمی (67-طاهرخانی)، سینا خادم‌پور، مهرداد قنبری، حسین ابرقویی، مهران احمدی، کوین بولی و فرید امیری

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضاییان (84-ابوالفضل زمانی) ، زبیر نیک نفس (84-آرش رضاوند)، میلاد زکی پور (22-ابوالفضل جلالی)، علیرضا کوشکی (46-گائل کاکوتا)، دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی (67-گوستاوو بلانکو)، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمد حسین اسلامیسرمربی: پیتسو موسیمانه

 

لحظات حساس

 

دقیقه 2 : شوت سینا خادم پور از پشت محوطه جریمه استقلال، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 6 : ضربه سر ابرقویی در محوطه جریمه استقلال، با اختلاف از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

 دقیقه 9 : عارف رستمی روی غفلت مدافعان استقلال در محوطه جریمه این تیم صاحب موقعیت عالی شوتزنی شد اما توپ او با واکنش دیدنی حسینی به کرنر رفت.

 در ادامه و در دقیقه 10 اشتباه مدافعین و دروازه‌بان استقلال باعث شد تا ضربه مهرداد قنبری از روی نقطه کرنر، مستقیم وارد دروازه تیم مهمان شود.

دقیقه 13 : ارسال رضاییان از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه خیبر با ضربه سر آرام مهاجم آبی‌ها همراه شد تا باتیستا به راحتی توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 23 : ضربه سر کوین بولی روی یک ارسال خطرناک با واکنش دیدنی حسینی به بیرون رفت که داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 26 :‌ رامین رضاییان طی یک-دو با اسلامی صاحب موقعیت عالی در محوطه جریمه خیبر شد اما ضربه آرام او را باتیستا به راحتی جمع کرد.

دقیقه 27 :‌ شوت قنبری از پشت محوطه جریمه استقلال را حسینی در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه 30 : ضربه عارف رستمی در محوطه جریمه استقلال و از زوایه بسته با عبور از تیر دوم به بیرون رفت.

دقیقه 31 : شوت خطرناک اندونگ از پشت محوطه جریمه خیبر با واکنش باتیستا به کرنر رفت.

دقیقه 43 : شوت ابوالفض جلالی در محوطه جریمه خیبر را باتیستا به راحتی جمع کرد.

 

نیمه دوم

 

دقیقه 54 : شوت کاکوتا از پشت محوطه جریمه خیبر، با اختلاف کم از کنار دروازه باتیستا به بیرون رفت.

 دقیقه 55 :‌ ارسال دینی کاکوتا پس از عبور از مقابل رمضانی، در موقعیت زاویه بسته به رضاییان رسید و این بازیکن نیز با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. این گل پس از بررسی توسط تیم VAR تایید شد.

 دقیقه 58 : سیدحسین حسینی دو شوت پیاپی از کوین بولی را مهار کرد تا با دبل سیو او یک کرنر نصیب خیبر شود.

در ادامه و روی ارسال کرنر، مسعود محبی در دقیقه 59 چسبیده به محوطه 6قدم آبی‌ها صاحب توپ شد و با استفاده از غفلت و سردرگمی مدافعان استقلال دروازه حسینی را به راحتی باز کرد.

دقیقه 66 : روی دفع اشتباه دروازه‌بان خیبر توپ سرگردان در محوطه جریمه این تیم به رمضانی رسید اما ضربه آرام او را مدافع تیم میزبان به راحتی برگشت داد.

دقیقه 77 : شوت کاکوتا از پشت محوطه جریمه خیبر، به کناره‌ی دروازه باتیستابرخورد کرد.

دقیقه 80 : سفیدچغایی با فرار از مرادمند به محوطه جریمه استقلال رسید و پس از 2 بار سر توپ زدن به مدافع استقلال فضای شوتزنی پیدا کرد اما ضربه او با مهار عالی حسینی راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

دقیقه 88 : شوت آرام بلانکو در محوطه جریمه خیبر را باتیستا به راحتی جمع کرد.

دقیقه 4+90 : تعارف و تعلل مرادمند و سامان فلاح در دفع توپ باعث شد سفید چغایی در محوطه جریمه استقلال به راحتی صاحب موقعیت شوتزنی شود و دروازه این تیم را برای بار سوم باز کند.

 

 

آخرین اخبار