صدرنشین لیگ دسته اول متوقف شد
نساجی مازندران و مس شهر بابک، تیمهای اول و دوم جدول با تساوی برابر حریفان خود در هفته بیستونهم لیگ آزادگان فرصتسوزی کردند.

کیهان ورزشی-
هفته بیستونهم رقابتهای لیگ آزادگان از امروز (دوشنبه، ۲۵ خرداد) آغاز شد و در مهمترین بازیها نساجی مازندران و مس شهر بابک برابر حریفان خود متوقف شدند.
نساجی مازندران با ۶۰ امتیاز همچنان صدرنشین است، مس شهر بابک با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۴۹ امتیاز در رتبه سوم جای دارد. این هفته از رقابتهای لیگ یک فردا با برگزاری سه دیدار به پایان میرسد.
نتایج بازیهای امروز:
هوادار یک - مس کرمان یک
مس سونگون یک - نساجی مازندران یک
فرد البرز یک - صنعت نفت آبادان ۲
مس شهر بابک صفر - بعثت کرمانشاه صفر
پارس جنوبی جم صفر - سایپا صفر
نفت و گاز گچساران صفر - نیروی زمینی ۳
برنامه بازیهای فردا:
شهرداری نوشهر - نود ارومیه
آریو اسلامشهر - پالایش نفت بندرعباس
شناورسازی قشم - داماش گیلان
ارسال نظر