ایرانِ قوی، ورزشِ قوی

      
01/تير/1405
|
13:50
|
کد خبر: ۹۴۰۷۷
۲۲:۳۱
۱۴۰۵/۰۳/۲۵

صدرنشین لیگ دسته اول متوقف شد

نساجی مازندران و مس شهر بابک، تیم‌های اول و دوم جدول با تساوی برابر حریفان خود در هفته بیست‌ونهم لیگ آزادگان فرصت‌سوزی کردند.
صدرنشین لیگ دسته اول متوقف شد

کیهان ورزشی-

 هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ آزادگان از امروز (دوشنبه، ۲۵ خرداد) آغاز شد و در مهم‌ترین بازی‌ها نساجی مازندران و مس شهر بابک برابر حریفان خود متوقف شدند.

 

نساجی مازندران با ۶۰ امتیاز همچنان صدرنشین است، مس شهر بابک با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۴۹ امتیاز در رتبه سوم جای دارد. این هفته از رقابت‌های لیگ یک فردا با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد.

 

نتایج بازی‌های امروز:

 

هوادار یک - مس کرمان یک

 

مس سونگون یک - نساجی مازندران یک

 

فرد البرز یک - صنعت نفت آبادان ۲

 

مس شهر بابک صفر - بعثت کرمانشاه صفر

 

پارس جنوبی جم صفر - سایپا صفر

 

نفت و گاز گچساران صفر - نیروی زمینی ۳

 

برنامه بازی‌های فردا:

 

شهرداری نوشهر - نود ارومیه

 

آریو اسلامشهر - پالایش نفت بندرعباس

 

شناورسازی قشم - داماش گیلان

 

 

ارسال نظر