ایرانِ قوی، ورزشِ قوی

      
07/تير/1405
|
07:54
|
کد خبر: ۹۴۲۳۹
۰۴:۴۷
۱۴۰۵/۰۴/۰۷

صعود مس شهربابک به لیگ برتر

هفته سی‌ویکم لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) در شرایطی پیگیری شد که مس شهر بابک با برتری مقابل نیروی زمینی، صعودش به لیگ برتر را مسجل کرد تا همراه با نساجی در بالاترین سطح فوتبال ایران به میدان برود.
صعود مس شهربابک به لیگ برتر

کیهان ورزشی- 

هفته سی‌ویکم لیگ دسته یک (آزادگان) در شرایطی با برگزاری ۹ دیدار امروز شنبه پیگیری شد که مس شهربابک با برتری یک بر صفر مقابل نیروی زمینی صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد تا پس از نساجی دومین تیم لیگ برتر لقب بگیرد.

 

پیش از این نساجی مازندران صعودش را قطعی کرده بود و با آرامش هفته‌های پایانی را دنبال می‌کند.

 

در بازی‌های این هفته نتایج زیر به دست آمد:

 

شهرداری نوشهر یک - مس کرمان یک

 

هوادار ۴ - داماش گیلان یک

 

پارس جنوبی جم ۲ - نود ارومیه صفر

 

پالایش نفت بندرعباس صفر - صنعت نفت آبادان صفر

 

نفت و گاز گچساران صفر - نساجی مازندران ۳

 

مس شهر بابک یک - نیروی زمینی صفر

 

فرد البرز ۲ - سایپا یک

 

آریو اسلامشهر ۲ - بعثت کرمانشاه صفر

 

کارا گستر یک - شناورسازی قشم یک

 

با این نتایج تا پایان هفته سی‌ویکم تیم‌های نساجی مازندران و مس شهربابک با ۶۶ و ۶۱ امتیاز همچنان تیم‌های اول و دوم هستند و تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا با ۵۱ و ۵۰ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

ارسال نظر