ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۳۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در اروپا با پیروزی آلمان و انگلیس آغاز شد.
کیهان ورزشی-

رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با برگزاری چند دیدار در سه گروه از رقابت ها شروع شد و هیجان فوتبال ملی بعد از یورو ۲۰۱۶ بار دیگر به فوتبال اروپا بازگشت.

در مهمترین دیدار برگزار شده انگلیس و اسلواکی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر انگلیس به پایان رسید تا اولین حضور الردایس روی نیمکت انگلیس با برد همراه باشد.

در این بازی انگلیس، لوک شاو و فریزر فارستر را در اختیار نداشت و جو هارت را درون دروازه قرار داده بود. همچنین وین رونی با بازی در این دیدار برای ۱۱۶ بار برای کشورش به میدان رفت تا دومین رکوردار بازی در انگلیس بعد از پیتر شیلتون باشد.

این دو تیم در یورو ۲۰۱۶ نیز برابر هم به میدان رفته بودند که در آن بازی به تساوی بدون گل رسیده بودند.

تنها گل بازی را آدام لالانا در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند.

در همین گروه لیتوانی در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر یک از سد اسلونی گذشته بود، به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. مالت نیز با نتیجه 5-1 مغلوب اسکاتلند شد.

در دیگر گروه دانمارک با تنها گل کریستین اریکسون معروف ترین بازیکن خود که در تاتنهام بازی می کند توانست ارمنستان را از پیش روی بردارد. در این بازی مخیتاریان هافبک ارمنی به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش به میدان نرفت.

قزاقستان نیز در خانه به دیدار لهستان رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. بازی جمهوری چک و ایرلندشمالی با تساوی بدون گل تمام شد. رومانی و منوته نگرو به تساوی 1-1 رضایت دادند.

همچنین آذربایجان نیز با تنها گل قربانوف توانست از سد سن مارینو بگذرد. ضمن آنکه در بازی های پایان آلمان با 3 گل نروژ را شکست داد و 


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار