فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - July 08 2024
کد خبر: ۳۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
پاسور ایتالیایی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ارومیه والیبال قدرتمند و البته تماشاگران بسیار پرشوری دارد و این موضوع برای من که عاشق والیبال هستم بسیار لذت بخش است.
کیهان ورزشی-

سایت باشگاه شهرداری ارومیه در معرفی پاسور جدید و ایتالیایی تیم والیبال خود نوشت: هرچند پدر دراگان یک والیبالی است اما این موضوع تاثیر چندانی در والیبالیست شدن وی نداشت. وی در این باره می گوید: در بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشتم و دوست داشتم فوتبالیست شوم اما مربی ورزش من در آن دوران با راهنمایی و ایجاد علاقه به والیبال با توجه به فیزیکی که داشتم نظرم را تغییر داد و مرا به والیبال علاقمند کرد.

 

 

دراگان می افزاید: این علاقه تا جایی پیش رفت که وقتی در 13 سالگی مادرم نظر قطعی مرا در انتخاب ورزش اصلی پرسید من والیبال را انتخاب کردم و در مدرسه ای که والیبال ورزش تخصصی آن بود ثبت نام کردم.

 

وی که عضو تیم ملی والیبال ایتالیا است افتخارات بسیار زیادی در کارنامه دارد. دراگان از 14 سالگی والیبال را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سیزده سال پیاپی در تیم های باشگاهی ایتالیایی توپ زد . آخرین تیم باشگاهی وی در ایتالیا که دو سال در آن حضور داشت تیم لوبه بود و توانست با این تیم مقام قهرمانی سوپر لیگ ایتالیا را در فصل 2011- 2012 کسب کند.

 

تراویسای پسر همچنین با تیم لوبه قهرمان سوپر کاپ ایتالیا در فصل 2012-2013 شد و بعد از آن ایتالیا را ترک کرد و به تیم روسی Belogorie Belgorod  که در رنکینگ فدراسیون جهانی  جز هفت باشگاه برتر اروپا می باشد، پیوست. پاسور کنونی تیم والیبال شهرداری ارومیه در این تیم روسی نیز نمایش خوبی داشت و توانست در دوسال حضور خود در آن سه مقام قهرمانی سوپر لیگ و سوپر کاپ روسیه را کسب کند.

 

دراگان بعد از آن راهی ترکیه شد و به تیم هالک بانک این کشور پیوست و توانست در تنها سال حضور خود قهرمانی ترکیه را کسب نماید و به همراه پدر راهی شهر عاشقان والیبال، ارومیه شود.

 

وی از سال 2007 نیز به تیم ملی ایتالیا دعوت شد در سالهای حضورش در این تیم افتخارات زیادی کسب کرده که از آن جمله می توان به قهرمانی لیگ جهانی در سالهای 2013 و 2014 و قهرمانی اروپا در 2011 و 2013 اشاره کرد.

 

تراویسای پسر همچنین به بزرگترین افتخار یک ورزشکار که کسب نقره المپیک است نیز نائل آمده و به همراه تیم ایتالیا در سال 2012 نایب قهرمان المپیک شده است.

 

دراگان در خصوص پیوستن خود به تیم والیبال شهرداری ارومیه می گوید: ارومیه والیبال قدرتمند و البته تماشاگران بسیار پرشوری دارد و این موضوع برای من که عاشق والیبال هستم بسیار لذت بخش است.

 

وی ادامه می دهد: البته حضور پدرم به عنوان سرمربی در این تیم نیز باعث بیشتر شدن انگیزه من در ارومیه شد چرا که رویای من همیشه کسب مقام قهرمانی به همراه پدر است.

 

زندگی شخصی

دراگان تراویسا که در یک خانواده والیبالی زندگی می کند دارای یک خواهر بزرگتر است که همسر ساوانی معروف ایتالیا می باشد. وی مجرد است.

 

علاقه دراگان به غیر والیبال

تماشای فیلم، کتاب خواندن و گذراندن وقت با خانواده و دوستانم تفریحاتی هستند که تراویسای پسر در زمان فارغ از والیبال انجام می دهد.

 وی می افزاید: مسافرت کردن یکی از علایق من است و هر تابستان یک مقصد جدید برای سفر دارم علاوه بر این ماشین و موزیک نیز از ترجیحات من هستند.

دراگان ادامه می دهد: همچنین نوشتن را نیز دوست دارم بو به همین علت یک وبلاگ به نام تراویسا نت راه اندازی کرده ام  جاییکه گاهی اوقات خاطرات و تجربه هایم درباره والیبال و زندگی رو آنجا می نویسم.

 

بدترین و بهترین خاطره ورزشی

بهترین خاطره من قهرمانی در المپیک 2012 لندن به همراه ایتالیا بود  و بدترین خاطره ام نیز به حضور در تیم ملی ایتالیای سال قبل بر می گردد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار