PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - October 05 2024
کد خبر: ۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
تیم ملی انگلیس با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل سوئیس به نیمه نهایی صعود کرد.
کیهان ورزشی-

در ادامه یک چهارم نهایی یورو 2024 از ساعت 19:30 در ورزشگاه دوسلدورف آلمان، تیم‌های انگلیس و سوئیس به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی یک - یک در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی انگلیس توانست با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یابد و راهی نیمه نهایی شود.
انگلیس در این دیدار مثل قبل نمایشی ناامیدکننده داشت ولی در نهایت باز هم توانست به پیروزی دست یابد و راهی مرحله بعدی شود.
انگلیس در مرحله نیمه نهایی با برنده هلند و ترکیه دیدار می‌کند.دیدار هلند و ترکیه در آخرین بازی یک چهارم، از ساعت 22:30 در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد.

در این مسابقه سوئیس در ابتدا توسط بریل امبولو در دقیقه 75 گلزنی کرد و بوکایو ساکا روی نبوغ خود با یک شوت دیدنی در دقیقه 80 کار را به تساوی کشاند.
این مسابقه را می‌توان جزء کم‌موقعیت‌ترین دیدارهای یورو دانست؛ به طوریکه انگلیس اصلا فرصت بزرگ گلزنی نداشت و سوئیس نیز یک بار فقط توانست از روی کرنر توسط شقیری توپ را به دیرک دروازه بزند.
 در ضربات پنالتی، برای انگلیس پالمر، بلینگام، ساکا، ایوان تونی و آرنولد و برای سوئیس فابین شار، ژردان شقیری،‌ آندونی گلزنی کردند.مانوئل آکانجی برای سوئیس پنالتی از دست داد.

برچسب ها: یورو ۲۰۲۴ ، انگلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار