PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
در شب برتری قاطعانه اسپانیا، ایتالیا با یک پیروزی دشوار شکست بازی قبلی را فراموش کرد.


کیهان ورزشی-


هفته هشتم انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره  اروپا با برتری پرگل اسپانیا و پیروزی دشوار ایتالیا به پایان رسید.

 در بازی گروه هفتم، اسپانیا در خانه لیختن‌اشتاین به برتری قاطعانه 8 بر صفر دست یافت و راه صعود مستقیم خودش را هموار کرد.موراتا در دقایق 15 و 54، راموس در دقیقه 3،ایسکو در دقیقه 18، سیلوا در دقیقه 39، آسپاس در دقایق 51 و 63 و گوپل (بازیکن حریف) در دقیقه 89  برای قهرمان سابق اروپا و جهان گل زدند.

 در دیگر بازی این گروه، ایتالیا با نتیجه یک بر صفر در خانه‌اش از سد رژیم صهیونیستی گذشت.ایموبیله در دقیقه 53 تنها گل آتزوری را به ثمر رساند.

 همچنین از گروه هفتم، بازی آلبانی و مقدونیه یک بر یک پایان یافت.

 با این نتایج، اسپانیای22 امتیازی صدرنشین باقی ماند و ایتالیای 19 امتیاز در رده دوم جای خودش را مستحکم کرد. در این گروه، آلبانی 13 امتیازی هم کماکان شانس رسیدن به پلی‌آف را دارد.

در گروه چهارم، اتریش و گرجستان به تساوی یک - یک رسیدند، صربستان با برتری یک بر صفر در خانه جمهوری ایرلند به یک قدمی صعود مستقیم رسید و ولز 2 بر صفر مولداوی را از پیش رو برداشت. درجدول، صربستان 18 امتیازی به 3 امتیاز از 2 بازی باقی مانده برای صعود مستقیم نیاز دارد. ولز 14، جمهوری ایرلند 13 و اتریش 9 امتیازی در رده‌های دوم تا چهارم هنوز به صعود امید دارند.

 در گروه نهم، ایسلند در زمین خودش 2 بر صفر اوکراین را از پا درآورد، فنلاند در زمین کوزوو به برتری یک بر صفر رسید و ترکیه با همین نتیجه از سد کرواسی گذشت.

 در جدول، کرواسی و ایسلند با 16 امتیاز اول و ودوم هستند و ترکیه و اوکراین 14 امتیازی به تعقیب 2 تیم بالای جدول مشغول هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار