PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با ابراز خرسندی از حضور مقامات ورزش کشور در تمرین این تیم خواستار پاسخگویی باشگاه‌ها در قبال مردم ایران شد.


کیهان ورزشی-


زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم اظهار کرد: این اقدام زیبایی بود که وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک به تمرین تیم امید آمدند و با آمدنشان انگیزه زیادی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند. این نشان دهنده این است که تا چه حد توجهات به بازیکنان زیاد است. بازیکنان متوجه خواهند شد که به همان اندازه، قرار است انتظارات زیاد باشد. از طرفی این زمینه برای من هم فراهم شد که انتظارات فوتبالی‌ها را عنوان کنم.

او ادامه داد: ما در شروع تمریناتمان تاخیر نداشتیم. همان طور که باشگاه‌ها هم تمریناتشان را شروع کرده‌اند و از همان موقع توانستیم بازیکنان را به اردو بیاوریم. این که ما با بازیکنان زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی می‌رویم نشان دهنده این است که هدف ما صعود به المپیک است. در بازی‌های آسیایی به تجربه بازیکنانمان افزوده می‌شود چرا که در مقابل بازیکنانی که از آنها کمی بزرگ‌تر هستند بازی خواهند کرد اما به این معنا نیست که ما در بازی‌های آسیایی به دنبال نتیجه نیستیم و با تمام قدرت به نتایج آسیایی هم حمله‌ور خواهد شد.

سرمربی تیم امید اضافه کرد: فکر می‌کنم باید باعث افتخار باشگاه‌ها باشد که بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا به دو رقابت بزرگ قاره‌ای و جهانی بروند اما این که بعضی از باشگاه‌ها از انجام این کار ممانعت کردن مسئولان آنها باید برابر ملت ایران پاسخگو باشند و بگویند چرا بازیکنانشان را برای بازی در دو رقابت مهم بین المللی در اختیار تیم ملی قرار نداده‌اند. فعلا طبق قرعه کشی قبلی، گروه ما در بازی‌های آسیایی با وجود عربستان، کره شمالی و میانمار گروه دشواری است.

گفتنی است به دلیل از قلم افتادن دو کشور، قرار است قرعه کشی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی دوباره انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار