ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
قهرمانان مسابقات تیراندازی با کمان مرحله سوم رنکینگ کشور در سمنان مشخص شدند.

کیهان ورزشی- 

 

مسابقات مرحله سوم رنکینگ کشوری به میزبانی هیئت تیراندازی با کمان استان سمنان در مجموعه ورزشی آزادی مهدیشهر سمنان با حضور 162 کماندار از استان های اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، تهران، چهارمحال و بختیاری، قزوین، کرمان، گلستان، سیستان و بلوچستان، همدان، یزد، مازندران، گیلان، قم، خوزستان، زنجان و بوشهر و همچنین جزیره کیش در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در ریکروآقایان حسن دلشاد از تهران اول شد، محمد ربانی از خراسان شمالی در جایگاه دوم ایستاد و میلاد وزیری از آذربایجان شرقی در مکان سوم قرار گرفت. 

در ریکرو بانوان ملیکا عبدالکریمی از جزیره کیش بر سکوی اول ایستاد، سمانه رمضان پور از یزد دوم شد و مبینا فلاح از یزد جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در کامپوند آقایان جابر خوشگرد از البرز در مکان اول قرار گرفت، امیر محمد قربان زاده از مازندران عنوان دومی را به دست آورد و محمد معدن دار از قزوین سوم شد.

 در کامپوند بانوان نیز سارا تبیان از بوشهر اول شد، نازنین بخت پور از البرز در مکان دوم جای گرفت و  شیوا بختیاری از همدان بر سکوی سوم ایستاد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها