PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس امروز (یکشنبه) برای قهرمانی در نیم فصل جدال خواهند داشت.
کیهان ورزشی-
دیدار عقب افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز (یکشنبه) بین تیم‌های دوم و سوم جدول رقابت‌ها برگزار خواهد شد و برنده این مسابقه شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل خواهد داشت. تساوی این مسابقه هم تیم پدیده را خوشحال خواهد کرد تا امیدوار باشد برای اولین بار یک نیم فصل را با قهرمانی به پایان برساند، هر چند  شاگردان امیر قلعه‌‌نویی در هفته پایانی لیگ باید به مصاف استقلال خوزستان بروند و در صورت عدم شکست در بازی امروز با پیروزی در هفته پایانی نیم فصل به عنوان صدرنشین راهی تعطیلات خواهند شد.

تقابل تیم‌های قلعه‌نویی و برانکو همیشه دیدنی بوده و مرد کروات در اکثر مواقع برنده این جدال بوده است اما این بار شرایط متفاوت است و سپاهان بعد از چند سال ناکامی خودش را به جمع مدعیان قهرمانی رسانده و می‌تواند یک حریف سرسخت برای نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا باشد. سپاهان در 4 بازی اخیر خانگی خود به تیمی امتیاز نداده و پرسپولیس هم تا اینجای رقابت‌ها فقط دو برد خانگی در کارنامه خود  داشته که مقابل پدیده و ماشین‌سازی بوده است.

قلعه‌نویی برای رویارویی با پرسپولیس شاید کمترین دغدغه را داشته باشد. از این جهت که تیمش از هر لحاظ شرایط خوبی دارد و او می تواند از همه داشته‌های فنی خود در وضعیت ایده‌آل در این بازی مهم بهره بگیرد اما خستگی و مصدومیت چند بازیکن به اضافه بلاتکلیفی مدیریت باشگاه پرسپولیس دغدغه‌‌هایی هستند که برانکو را برای بازی امروز نگران کرده است. در هفته‌‌ای که گذشت پرسپولیس بعد از برگزاری یک بازی سنگین، بشار، کامیابی‌نیا و نوراللهی را به همراه نعمتی و مصلح در تمرینات گروهی در اختیار نداشت و این نفرات فقط روز گذشته توانستند در تمرینات گروهی به طور نصف و نیمه شرکت کنند.

با تمام این اوصاف انتظار یک بازی دیدنی و پربرخورد را از سوی دو تیم داریم. دیداری که در زمین چمن با کیفیت ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و قطعا ورزشگاه نیز جای سوزن انداختن نخواهد داشت. کمیته داوران هم برای اینکه قضاوت این مسابقه جنجال‌ساز نشود وظیفه آن را به علیرضا فغانی سپرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار