PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۴۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
مدیرعامل شرکت شهر خودرو که مشتری خریدن باشگاه پدیده مشهد است از نزدیک بودن انتقال این باشگاه به شرکت شهر خودرو، خبر داد.
کیهان ورزشی-
 فرهاد حمیداوی مدیرعامل شرکت شهر خودرو در پایان جلسه خود با مدیران شرکت پدیده مادر درباره انتقال مالکیت این باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه جلسه خوبی را برگزار کردیم. در مسیر انتقال باید به اطلاع برسانم که مسئولان استان خراسان رضوی تلاش زیادی کردند.

در این بین شخص سرپرست استانداری و همچنین رسولیان مدیرکل اقتصادی این نهاد و فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان و برادران رئیس هیات فوتبال و البته دادستانی واقعا دلسوزانه پای کار بودند تا هواداران تیم خوشحال شوند.

او اظهار کرد: امروز نیز آیت‌الله علم الهدی امام جمعه مشهد تاکید ویژه‌ای بر انتقال سریع باشگاه داشتند و نشان دادند که واقعا از امور فوتبال و ورزش کاملا مطلع هستند و خوشبختانه در جلسه آقای انتظاری هم به جهت شادی هواداران خیلی جدی پای کار آمدند.

حمیداوی تاکید کرد: با توافقی که انجام گرفت و ان‌شاءالله چهارشنبه نیز رسمی خواهد شد، ما کار را برای برون‌رفت از مشکلات تیم آغاز کردیم و امروز نیز با یحیی گل‌محمدی مذاکره خواهیم کرد تا در تمرینات تیم حاضر شود.

مدیرعامل شرکت شهر خودرو در خصوص خطر کسر شش امتیاز نیز گفت: پنجشنبه جلسه‌ای را با سوبا برگزار خواهیم کرد تا ان‌شاءالله هواداران نیز از این اتفاق استرسی نداشته باشند و مشکل را حل خواهیم کرد.

وی افزود: به هر حال این انتقال زمان‌بر بود و باید یکسری کارهای قانونی آن انجام می‌گرفت که خوشبختانه این شرایط ایجاد شد. در این راه واقعا مدیران شرکت پدیده تلاش زیادی کردند و باید از آنها تشکر کنیم.

حمیداوی افزود: بعد از انجام توافق نامه رسمی در هفته آینده تلاش خواهیم کرد تا نشست خبری را برگزار کنیم و جزئیات برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد. در این جلسه آقای انتظاری و همراهانشان به دنبال مصوبه ستاد تدبیر صحبت‌های خوبی را مطرح کردند و ان‌شاءالله روز چهارشنبه انتقال قطعی و رسمی مالکیت باشگاه با موافقت شرکت پدیده انجام خواهد پذیرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار