PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
سرخ‌پوشان پس از برد برابر سپیدرود در مورد این دیدار صحبت کردند.
کیهان ورزشی-

سید جلال حسینی در مورد دیدار امروز پرسپولیس مقابل سپیدرود گفت: بازی سختی بود و خدا را شکر توانستیم برنده شویم

وی در مورد اینکه امروز هواداران به او توهینی نکردند، عنوان کرد: خدا را شکر فضا خوب بود  دست هواداران درد نکند.

کاپیتان پرسپولیس در رابطه با عملکرد داور گفت: نه تنها این بازی ما در چند مسابقه است که از داوری متضرر شدیم.

حسینی در رابطه با اینکه آیا این اتفاق روی کار این تیم تأثیر داشته است، اظهار داشت: این اشتباهات ما را خسته کرده است

وی در رابطه با فشردگی لیگ عنوان کرد: فشردگی لیگ خیلی ما را اذیت کرده است متأسفانه بازی ما در قائمشهر هم روی چمن مصنوعی بود  و در این مدت روی چمن مصنوعی تمرین می‌کردیم این ۲-۳ روز استراحت خیلی کمکی نمی‌کند. کار ما در این مدت بسیار پرفشار بوده و در شرایط سختی بازی می‌کردیم.این مشکلات با این فرصت استراحت کم تأثیری نمی‌گذارد ما فقط دو روز فرصت استراحت داریم.

شجاع خلیل‌زاده بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت در مورد اعتراض به کمک داور در نیمه اول گفت:‌ نمی‌دانم چه بگویم توپ یک متر به اوت رفته بود و نزدیک بود گل دریافت کنیم. به داور اعتراض کردم و می‌گفت آن صحنه را ندیده‌ام.

وی در رابطه با صحنه پنالتی عنوان کرد:‌داور پنالتی ما را ندید و در شرایطی که خطا را به درستی اعلام کرده بود تصمیمش را تغییر داد. اگر پنالتی ما را نگرفت، پنالتی سپیدرود را هم صددرصد نباید اعلام می‌کند و باید آن تصمیم را تغییر می‌داد نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما نباید تمام اشتباهات به ضرر ما باشد.

مهدی ترابی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی خوبی بود مهم کسب سه امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم. به دلیل فشردگی لیگ و شرایط تیم در نیمه دوم یک مقدار از لحاظ بدنی کم آوردیم اما مهم سه امتیاز بود

وی در مورد پنالتی که روی او اتفاق افتاده و بعد از آن داور نظرش را تغییر داد، تصریح کرد: به نظر من پنالتی اتفاق افتاد نمی‌دانم چرا داور نظرش را برگرداند

ترابی در مورد حضور در پرسپولیس عنوان کرد: حضور در پرسپولیس لذت‌بخش است. در اینجا همیشه باید خوب بود و مثل سایپا نیست که در یک بازی نتوانی عملکرد مناسبی داشته باشی.

وی در رابطه با اینکه رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرده است، گفت: به هر حال هم تیمی‌هایم کمک می‌کند و تیم هرچه می‌گذرد بهتر می‌شود من هم تمام تلاشم را می‌کنم

ترابی در مورد اینکه آیا قصد دارد از پرسپولیس ترانسفر شود، تصریح کرد: توکل به خدا هرچه پیش آید

سیامک نعمتی پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس برابر سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و با گلی که در ابتدای بازی به ثمر رساندیم کار را برای خود راحت‌تر کردیم. متاسفانه در نیمه دوم نتوانستیم گل‌هایی که در نیمه اول زدیم را تکرار کنیم و برای حفظ نتیجه کمی عقب رفتیم.

وی ادمه داد: صحنه‌ای که پنالتی شد هم به نظرم واقعاً پنالتی بود. اگر داور نظر خود را تغییر نمی‌داد شاید روند بازی هم عوض می‌شد. من امروز مهاجم بودم و هر جایی که کادر فنی صلاح بداند بازی خواهم کرد و تلاش می‌کنم بهترین باشم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال 97 یکی از بهترین سال‌های تاریخ پرسپولیس بود و امیدوارم سال 98 بهتر باشد. امسال سال بسیار خوبی هم برای خودم بود و تلاش می‌کنم در سال آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

نعمتی درخصوص دربی تصریح کرد: به هر حال شرایط جدول مشخص است. بدون شک ما برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار