PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
پرسپولیسی‌ها در پایان دیدار با سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

کیهان ورزشی-


کمال کامیابی‌نیا بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و با حریفانمان فاصله بیندازیم و با حریفانمان فاصله کوچکی بوجود بیاوریم. بعد از بازی مهمی که در دبی با پیروزی پشت سر گذاشتیم ریکاوری کردیم و آماده این بازی سنگین شدیم که خدا را شکر هر سه امتیاز آن را کسب کردیم. 

وی درمورد اینکه راز موفقیت پرسپولیس چیست، تصریح کرد: در راس کارها برانکو زحمت زیادی می‌کشد و حریفان را به خوبی آنالیز می‌کند. با ایجاد 3-2 تغییر به مصاف حریفمان رفتیم و خدا را شکر  توانستیم برنده شویم. خدا را شکر دل هواداران را شاد کردیم. 

هافبک پرسپولیس در رابطه با شرایط جدول تصریح کرد: 5 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و خیلی اتفاقات می‌تواند رخ دهد اما ما تلاش می‌کنیم تا روندمان را ادامه دهیم.

سید جلال حسینی پس از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا درمورد اظهارات برخی از اعضای هیأت مدیره این باشگاه اظهار داشت: ای کاش آقایان روحیه بازیکنان را خراب نکنند. ما نیازی به روحیه دادن نداریم و فقط خواهش می‌کنم روحیه تیم ما را بهم نریزند. ما مشکلات زیادی داریم و اگر حرفی نمی‌زنیم فکر نکنند بلد نیستیم. 

وی ادامه داد: ما در شرایط حساسی هستیم و نیاز به آرامش داریم. امیدوارم هیأت مدیره کارش را به درستی انجام دهد تا بازیکنان عصبی نشوند و تمرکز خود را از دست ندهند. متاسفانه کمیته‌های مختلف تاثیر زیادی روی روند کاری ما دارند و هیأت مدیره هم کاری نمی‌کند. در ادامه کار خود باید با تیم‌های سپاهان و الاهلی روبرو شویم. 

مهدی ترابی پس از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. من هر چه دارم از سایپا است، اما با این حال 3 امتیاز این مسابقه از نان شب هم برای‌مان واجب‌تر بود که خوشبختانه توانستیم آن را کسب کنیم.

وی درخصوص اینکه بعد از گلزنی خوشحالی نکرد، گفت: تاکید می‌کنم که من هرچه دارم از سایپا است و دلم نمی‌خواست سایپایی‌ها را ناراحت کنم.

شجاع خلیل‌زاده در جمع خبرنگاران گفت:‌اول این برد را به هواداران تبریک می‌گویم اما به خدا خسته‌ایم و جانی در بدن نداریم و مدام در حال بازی و رفت‌وآمد هستیم باید با اتوبوس راهی اصفهان شویم دست هواداران هم درد نکند که ما را حمایت کردند و خوشحالم که پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه جعفر کاشانی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه برانکو مصاحبه کرده است، گفت: این مسائل در حیطه وظایف من نیست که جواب بدهم اما ایشان صحبت‌هایش را تکذیب کرده است.

وی در مورد بازی با ذوب‌آهن گفت: همه تیم‌ها سخت هستند شما دیدید سپیدرود تراکتورسازی را برد و سایپا هم امروز مقابل ما خیلی مستحکم بازی کردم اما ما می‌خواهیم روند مثبت‌مان ادامه داشته باشد و برای قهرمانی می‌جنگیم.

خلیل‌زاده در مورد اینکه چند درصد احتمال دارید قهرمانی شوید، گفت: درصدی نیست پنج فینال دیگر داریم که باید آنها را ببریم و قهرمان شویم تا مردم را خوشحال کنیم.

مهدی شیری پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان واقعاً خسته‌اند و واقعاً توان نداریم مدام در حال بازی کردن هستیم.

وی افزود: ما در سه جام برای قهرمانی می‌جنگیم و می‌خواهم با انجام بازی‌های خوب به هدف‌مان برسیم.

برچسب ها: پرسپولیس ، سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار