PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
قرعه‌کشی رقابت‌های کاراته آسیا برگزار شد و نام امیر مهدی‌زاده از حضور در قرعه وزن ۶۷- کیلوگرم خارج شد.
کیهان ورزشی-
قرعه‌کشی شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیاظهر امروز(پنجشنبه-27 تیرماه) در تاشکند ازبکستان برگزار شد و در حالی که در  نام امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته ایران در سایت مسابقات ثبت و برای او آی‌دی کارت صادر شده بود اما از حضور او در جدول قرعه‌کشی مسابقات وزن 67- کیلوگرم ممانعت شد.

مسئولان اتحادیه کاراته  آسیا دلیل این اتفاق را محرومیت یک ساله امیرمهدی‌زاده به دلیل اعتراض به رای داوران دیدار فینال بازی‌های آسیایی اندونزی مقابل کاراته‌کا میزبان و خارج کردن مدال نقره آن مسابقات از گردنش  و عدم شرکت در عکس دسته‌جمعی ورزشکاران اعلام کردند.

موضوعی که بعد از بازی‌های آسیایی با اعتراض مسئولان وقت فدراسیون کاراته مواجه شده بود و حتی مهدی‌زاده در این مدت بدون هیچ مشکلی در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا و مراحل مختلف لیگ‌های جهانی شرکت کرد، اما به نظر می‌رسد مسئولان کاراته آسیا همچنان اعتقاد به محرومیت این بازیکن دارند و پایان دوران محرومیت این بازیکن را یک ماه آینده می‌دانند.

 در حال حاضر این مسئله توسط مسئولان فدراسیون کاراته در حالی پیگیری است، اما به نظر می‌رسد تغییر در نظر مسئولان اتحادیه کاراته آسیا ایجاد نخواهد شد و مهدی‌زاده از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا باز خواهد ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار