PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - October 06 2024
کد خبر: ۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که او و دیگر آبی‌پوشان از نتیجه‌ای که در دربی ۹۰ تهران گرفتند، ناراحت هستند.
کیهان ورزشی-

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بهتر از من می‌دانید که دیدار استقلال - پرسپولیس یکی از مهمترین بازی‌های لیگ است و برای تمام طرفداران مهمترین بازی سال. همه ما بابت نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم، ناراحتیم.

وی افزود: از هواداران استقلال عذرخواهی‌ می‌کنیم، چون می‌خواستیم نتیجه خوبی به آنها هدیه کنیم. همان‌طور که به بازیکنانم گفتم، نگرش من همان نگرشی است که به آنها تأکید کرده‌ام. بلافاصله بعد از دربی ذهنیت‌مان را از دربی خارج و به دیدار بعدی فکر کردیم. ما فردا بازی سخت با حریف سرسخت داریم. ذوب‌آهن تیم و مربی خوبی دارد. این تیم زودتر مسابقات را شروع کرده است، چون پیش از آغاز لیگ در کوران مسابقات آسیایی بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود پس از دربی باشگاه به دنبال جذب مهاجم خارجی است، گفت: ما می‌دانیم که در مسابقات قبلی نتایجی گرفتیم که مستحق آن نبودیم و کمترین گلی که می‌توانستیم به ثمر برسانیم، زده‌ایم. الان پنجره نقل‌وانتقالات بسته است. به عنوان یک مربی الان فقط می‌توانم روی بازیکنانم تمرکز کنم. نمی‌دانم باشگاه آیا آگاه به بازیکنانی که آزادند، هست یا نه. طبیعی است که باشگاهی به بازیکنان آزاد توجه داشته باشد، اما این وظیفه باشگاه است و تمرکزم روی بازیکنان خودم است. چیزی که توانستم انجام بدهم، حمله با دو مهاجم به دروازه پرسپولیس بود و فردا نیز با دو مهاجم بازی خواهیم کرد.

استراماچونی در مورد  اینکه آیا فردا فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی به میدان می‌روند یا نه، گفت: فرشید اسماعیلی فردا قطعاً در ترکیب ما خواهد بود. روزبه چشمی به آمادگی صد در صد نرسیده است، اما می‌تواند بازی کند.

وی درباره تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: البته درباره فصل قبل ذوب‌آهن چیزی نمی‌دانم، اما درباره دیدار آخرشان چیزی که دیدم این بود که آنها با تک مهاجم بازی می‌کنند. علیرضا منصوریان یکی از مربیان خوب است و چیزی که از ذوب‌آهن انتظار داریم اجرای سیستم 1-2-3-4 باز از سوی این تیم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با انتقادهایی که از مرتضی تبریزی می‌شود، خاطرنشان کرد: مرتضی تبریزی بازیکن خیلی خوبی است. او پس از عملکرد خوب در ذوب‌آهن به استقلال آمد. در تیم استقلال انتظار داریم همان عملکردی که در ذوب‌آهن داشت، به نمایش بگذارد. البته بازی کردن در استقلال ساده نیست، به خاطر اینکه رقابت سختی بین بازیکنان و فشار وجود دارد. تبریزی از آن بازیکنانی است که برای‌شان مهم است که به موفقیت برسد و به استقلال کمک کند. بازیکنان باید از انرژی خودشان به بهترین شکل استفاده کنند، چون پس از بازی با پرسپولیس سه بازی با ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و گل ریحان داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار