PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - October 06 2024
کد خبر: ۸۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
دروازه بان استقلال گفت: تا زمانی که کلین شیت کنم می‌گویند حسینی بهترین گلر ایران است اما وقتی دوتا گل بخورم می گویند من مشکل استقلال هستم.
کیهان ورزشی-

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال پس از پیروز مقابل هوادار در جمع خبرنگاران گفت: کسی را مقصر نمی کنم و شرایط را خودمان رقم زدیم. برای من خیلی ناراحت کننده بود که امروز به ورزشگاه آمدیم و دیدم که ورزشگاه پر نشده بود. 
وی افزود:‌ هواداران حق دارند که  حمایت نکنند چون ناامید شدند. ما تلاشمان را می کنیم که این ناامیدی را دور از آنها دور کنیم و استقلال به روزهای خوبش برگردد.
کاپیتان استقلال درباره هجمه ای که علیه وی ایجاد شده بود گفت: من در دربی جزو بازیکنان خوب استقلال بودم. من در آن صحنه بازیخوانی کردم و به نظر خودم دفع توپم اصلا اشتباه نبود. حالا پنالتی اتفاق افتاد و خیلی از دوستان سعی کردند من را مقصر جلوه دهند.
حسینی ادامه داد:‌ کارهای بدی انجام دادند و در فضای مجازی نکاتی را مطرح کردند که من برای خودم تاسف خوردم. هواداران استقلال من را می شناسند. من سال‌ها بدون هیچ منتی تلاش کردم. سالیان گذشته گلر آوردند و بیشترین پول را به او دادند.
وی عنوان کرد: من ذهنم از اول فصل درگیر است. شرایط تیم خوب نیست. من همه تلاشم را می کنم ولی شرایط تیم خوب نبوده است. هواداران استقلال قرارداد من را ببینند خنده شان می گیرد.
دروازه بان استقلال گفت:‌ اول فصل که من به مشکل خورده بودم، یک گلر بوسنیایی آوردند و به او ده میلیارد پول دادند و بدون اینکه بازی انجام دهد 10 میلیارد گرفت. هر اتفاق بدی در باشگاه بیفتد می گویند مشکل حسینی است.
حسینی اظهار داشت: تا زمانی که کلین شیت کنم می‌گویند حسینی بهترین گلر ایران است اما وقتی دوتا گل بخورم می گویند من مشکل استقلال هستم. من خودم در دربی خجالت کشیدم برای اولین بار بود که تیم استقلال نمی توانست حمله کند،‌آن هم مقصرش من هستم؟
کاپیتان استقلال ادامه داد: هواداران استقلال باهوش هستند. هواداران خودشان می توانند تصمیم بگیرند و نظر دهند. متاسفانه از اول فصل درباره قرارداد به من قول دادند ولی آنرا درست نکردند.
وی گفت: از روز اولی که به تمرین آمدم ذهن من درگیر است. فردا می خواهند پول بدهند اما هنوز قرارداد من را درست نکرده اند. کسی پشت من نبود و من به تنهایی دنبال برطرف کردن مشکلاتم بودم. می گفتم شما به عنوان مدیر باشگاه همراه من بیایید تا مشکلم را حل کنید.
حسینی افزود: چطور در لحظه ای که من به مشکل خوردم شما اشتباهاتتان را تکرار کردید و با یک گلر دیگر تماس گرفتید و صحبت کردید؟ مدیریت باشگاه برای من کاری نکردند. نمی خواهم  بازارگرمی کنم اما زمانی که مشکل داشتم از طریق یک باشگاه دیگر با من تماس گرفته شد و به من گفتند قراردادت را فسخ کن و ما به تو 50 میلیارد پول میدهیم ولی من گفتم فرزند و کاپیتان استقلال هستم.
دروازه بان استقلال گفت: کاش باشگاه این چیزها را بداند. درست نیست درباره قراردادم اینجا صحبت کنم ولی واقعا خسته شدم. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و من پیش بینی این روزها را می کردم. 
حسینی درباره پنالتی اعلما شده برای هوادار گفت: مهاجم حریف وقتی زیر من را خالی کرد توپ از دست من در رفت و وقتی تعادل ندارم نمیتوانم با دست بسته پایین بیایم؟ یک پنالتی الکی برای هوادار گرفته شد و فکر کنم چون بازی 2-0 بود داور می خواتس یک امتیاز به تیم حریف بدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار