PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۴۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
پرسپولیس در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در روزی که میهمان ماشین‌سازی بود موفق شد این تیم را با حساب یک بر صفر شکست دهد.
کیهان ورزشی-

در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرسپولیس عصر امروز میهمان ماشین‌سازی بود که این بازی در نهایت با برتری پرسپولیس خاتمه یافت.

به رغم تلاش ماشین‌سازی برای ارائه نمایشی تهاجمی در آغازین دقایق بازی، هر چه زمان بازی گذشت پرسپولیس کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و حاکم میدان بود. ماشین‌سازی پس از 10 دقیقه ابتدایی بازی به صورت کاملا فشرده در نیمه خودی حاضر شد و روی به بازی تدافعی آورد و در سمت مقابل پرسپولیس بازی باز و تهاجمی از خود ارائه کرد. عمده حملات پرسپولیس در نیمه نخست از سمت چپ شکل گرفت با این حال تراکم بازیکنان ماشین‌سازی در نیمه خودی مانع از شکل گرفتن موقعیتی خطرناک در جریان بازی برای پرسپولیسی‌ها شد و موقعیت‌های خطرناک این تیم در نیمه نخست روی شروع مجددها شکل گرفت.

نیمه دوم نیز با حملات پرسپولیس آغاز شد و این تیم تا حوالی دقیقه 60 چند موقعیت گلزنی به دست آورد. زمین خوردن‌های متوالی حامد لک و توقف چند باره بازی دیگر نکته قابل توجه این بازی در آغاز نیمه دوم بود. شدت حملات پرسپولیس با اضافه شدن انصاری، علیپور و نوراللهی افزایش یافت با این حال این حملات نیز سودی به حال پرسپولیس نداشت. اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه 81 باعث متشنج شدن جو بازی و توقف چند دقیقه‌ای در جریان این دیدار شد و در نهایت نیز با تصمیم داور، دو نفر از اعضای کادر فنی ماشین‌سازی که به شدت به این صحنه معترض بودند از کنار زمین اخراج شدند. پس از توقف 7 دقیقه‌ای، علی علیپور پشت این توپ قرار گرفت که ضربه وی را لک برگشت داد. داور بازی 11 دقیقه تلف شده برای نیمه دوم این بازی در نظر گرفت که در نوع خود جالب بود. بازی تاخیری برنامه ماشین‌سازان پس از از دست رفتن پنالتی پرسپولیس بود. پرسپولیس در آخرین لحظات وقت اضافه نیمه دوم روی پاس عرضی بشار رسن و ضربه وحید امیری به گل رسید تا این پرسپولیس باشد که این بازی جنجالی را به سود خود به پایان برده و شاگردان کالدرون راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار