ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
پس از اتفاقات جنجالی امروز پیرامون توافق با مربی ایتالیایی آبی‌پوشان، فدریکو پاستورلو مدیربرنامه معروف آندره‌آ استراماچونی در مورد اظهارات باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
کیهان ورزشی-

ظاهرا داستان استقلال و استراماچونی به انتها رسیده است. پس از بیانیه استراماچونی علیه مدیران استقلال، حالا نوبت به فدریکو پاستورلو، ایجنت این سرمربی ایتالیایی رسید تا مدیران استقلال را عامل جدایی استراماچونی از این تیم بداند.

یکی از صفحات هواداری استقلال در صفحه فدریکو پاستورلو در اینستاگرام در بخش نظرات نوشت هواداران استقلال دوست دارند آندره آ استراماچونی به استقلال برگردد و به قراردادش پایبند باشد چرا که از او انتظار قهرمانی در آسیا را دارند. پاستورلو نیز در پاسخ نوشت:
متاسفانه این داستان دروغگویان زیادی دارد، البته به جز آندره آ استراماچونی می‌خواهد به تیمش استقلال برگردد. دروغگوی بزرگ کسی است که گفت آندره آ استراماچونی پول بیشتری خواسته است. او هیچ چیزی جز آن‌چه که در تابستان توافق شد، نخواست اما باشگاه به خواسته مربی‌اش احترام نگذاشت. حقیقت به زودی روشن خواهد شد اما هواداران استقلال نباید درباره عشقی که به این باشگاه دارد، تردیدی داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها