PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با حضور در باشگاه پرسپولیس با هیات مدیره و سرپرست این باشگاه صحبت کرد.
کیهان ورزشی-


او در جلسه با مدیران باشگاه به شرایط کلی تیمش با توجه به تعطیلی لیگ به علت شیوع ویروس کرونا پرداخت.گپ و گفت با گل محمدی به شرح زیر است:  

*جلسه با مدیران باشگاه چطور بود؟
  -جلسه خوبی برگزار شد. درباره مشکلات مالی صحبت زیادی شد و تلاشی که هیات مدیره برای رفع این موضوع انجام می‌دهد. درباره برگزاری لیگ و دیگر مسائل هم صحبت شد. 

 *بیشتر توضیح می دهید. 
-مصلحت تیم و اینکه بهترین تصمیم برای تیم گرفته شود. هر تصمیمی که گرفته شود باید در راستای حل مشکلات تیم باشد. آقای انصاریفرد زحمت زیادی کشیدند و شروع کارم با ایشان بود و دوست داشتم پایان کارم هم با او باشد. متاسفانه این اتفاقات افتاد و از ادامه کار صرفنظر کردند. نمی شود که تیم را رها کرد و باید جوابگوی میلیون ها هوادار باشیم. باید بیشتر کار کنیم و تیم مشکلات بنیادی دارد و باید جدی تر کار شود. بحث بدهی‌ها و مشکلات زیادی که وجود دارد و این جلسه برای هماهنگی بیشتر بود. نیاز به زمان است تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. تمام تلاش ما این است که مشکلات برطرف شود و جوابگوی هواداران باشیم و این افتخارآفرینی که طی سالیان اخیر بوده را ادامه دهیم. 

 *به رفع مشکلات جاری در باشگاه خوشبین هستید.
 - مشکلات تیم زیاد است و در هر صورت آقای رسول پناه هم شبانه روز زحمت می کشد تا مشکلات برطرف شود. قبل از عید پرداختی کمی در حد ۳-۴ درصد انجام شد و بخش کوچکی از مشکلات را حل کرد اما مشکلات بزرگتری داریم. بحث بدهی ها است و باید فرصت داد تا این مشکلات حل شود. 

 * درباره وضع کنونی فوتبال بخصوص لیگ برتر چه صحبتی دارید؟
 - امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شود. تصمیمی که به نفع سلامتی مردم باشد و اینکه فوتبال هم ضرر نکند. باید تمام مسائل را در نظر گرفت و به جمع بندی مناسب رسید. 

 *وضعیت تمرینی بازیکنان تان چطور است؟ 
- وضعیت تمرینی خوب نیست. چند هفته است که بازیکنان در قرنطینه هستند و از طریق تمرینات خانگی کار را دنبال می کنند. کار سختی است و دورادور با آنها در ارتباط هستیم. برنامه تمرینی را بدنساز تیم در نظر گرفته اما شرایط متفاوت و عجیب غریب است. اینکه در این شرایط بتوان بدن‌ها را آماده نگه داشت سخت است و باید دید در آینده چه می شود.

 *به عنوان سئوال پایانی؛تمرینات پرسپولیس تا چه زمانی برگزار نمی شود؟ 
- به نظرم اولویت بحث سلامت جامعه و مردم است و دوست ندارم بحث سلامت که در اولویت است به خطر بیفتد.. امیدوارم این مساله خیلی زود برطرف شود و از طرف دیگر فوتبال ضرر نکند. تصمیماتی که گرفته می شود باید سلامت مردم در نظر گرفته شود و فوتبال هم ضرر نکند. فکر کنم طی روزهای آینده جلسه ای در این زمینه برگزار شود.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار