PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درصورت خرید تیم نیوکاسل توسط محمد بن سلمان شاهزاده سعودی این باشگاه با اختلاف زیادی در صدر جدول ثروتمندترین باشگاه های لیگ برتر انگلیس قرار خواهدگرفت.
- علیرضا کریمی دارنده مدالهای نقره و برنز کشتی آزاد جهان روز یک شنبه با حضور دربیمارستان آرمان تهران رباط صلیبی زانوی چپ خودرا به تیغ جراحان سپرد.
- ایسکو هافبک ریال و همسرش درکمپین خود مبلغ 500 هزاریورو به علاوه 25 هزارماسک جمع آوری و تحویل بیمارستانهای اسپانیا خواهند داد.
- یک رسانه اسپانیایی دراخبار کوتاه خود از علاقه باشگاه سویا به خرید سردارآزمون نوشت. قبل از این روزنامه های ایتالیایی به توجه باشگاه ناپولی برای جذب مهاجم تیم ملی کشورمان اشاره کرده بودند.
- باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن آماده است با ارائه قرارداد 5 ساله از رفتن نیمار به یک باشگاه دیگر ازجمله بارسا جلوگیری کند.اگر مهاجم برزیلی این پیشنهاد رابپذیرد سالیانه 38 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.
- یک مقام وزارت ورزش خبرداد اکثر محکومیت های پرسپولیس و استقلال به دلیل تحریم های ظالمانه ابرقدرت هاست که امکان پرداخت ارزی به مربیان و ورزشکاران خارجی آنها را مشکل می سازد.
- طی حکمی ازسوی اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین حسین رضازاده وزنه بردار و رئیس سابق این رشته به عنوان سرپرست انجمن پارا وزنه برداری انتخاب و مشغول به کارشد.
- پس از جلسه دست اندرکاران تکواندو مقررشد به دنبال صدور مجوز فعالیت دوباره تمامی ورزشها  اردوی تیمهای ملی مردان و زنان و پاراتکواندو با حضور نفرات اصلی ازنیمه دوم قرارداد ماه آغازشود.
- یوسف زاده سرمربی اسبق جودوی نابینایان و کم بینایان که به ویروس کرونا مبتلا شده بود پس از سپری کردن دوران قرنطینه توانست سلامتی کامل خودرا به دست آورد.
- سوارز مهاجم گلزن تیم بارسلونا که به دلیل مصدومیت 28 بازی این فصل را ازدست داده حالا پس از رهایی از آسیب دیدگی می تواند در 12 مسابقه آینده تیمش در لالیگا به میدان برود. 
- به گفته وزیر ورزش و جوانان تا روز 31 فروردین حدود 6 هزار میلیارد تومان به بخش های مختلف ورزش خسارت ناشی ازشیوع بیماری کرونا وارد شده است .
- به دنبال به بن رسیدن مذاکرات باشگاه فنرباغچه ترکیه با ویلموتس بلژیکی اخیرا اسامی دومربی فرانسوی و ایتالیایی برای هدایت این تیم برسرزبانها افتاده است .لوران بلان و دی فرانچسکو مربیان موردتوجه باشگاه فنرباغچه محسوب می شوند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا درجلسه چندروز آینده خود درخصوص برگزاری ادامه بازیهای لیگ قهرمانان قاره کهن به نتیجه نهایی خواهند رسید. ای اف سی معتقد است بازیها را بدون حضورتماشاگران در دو کشور قطر و امارات به صورت متمرکز برگزارکند.
- اولین جلسه رسیدگی به پرونده باشگاه های بدهکار با حضور  مدیران عامل و مسئولان حقوقی آنها برگزار شد. نمایندگان ملوان , نود ارومیه , تراکتور , ماشین سازی , گل گهر و...... دراین جلسه حضورداشتند.
- علیرضا بیرانوند اعلام کرد اگرباشگاه پرسپولیس بخواهد برای صدور رضایت نامه ام اذیت کند می توانم با مدیران آنتورپ صحبت کنم تا از قسط آخر پول رضایت نامه ام را کم کند ومن به بلژیک بروم.
- با پیگیری های مدیرعامل باشگاه استقلال و تامین منابع مالی لازم بخش مهمی از مطالبات "میلیچ" یکی از بازیکنان  این تیم  به حساب وی واریز شد. 
- وحید هاشمیان مهاجم اسبق و دستیار مارک ویلموتس مربی سابق تیم ملی به دستور فدراسیون فوتبال اجازه یافت همکاری اش را با اسکوچیچ مربی فعلی تیم ملی  ادامه دهد.
- فدراسیون تنیس روی میز با تشکیل کمیته انضباطی می خواهد به ماجرای طلب نوشاد عالمیان ازتیم دانشگاه آزاد درسال 1395 رسیدگی کند.
- مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت : هرزمان اجازه تمرینات باشگاه ها صادرشود ما سه هفته به تیم ها فرصت می دهیم تا آماده شوند و به لیگ برتر برسند. سعی خواهیم کرد 9 هفته پایانی لیگ را 40 روزه به پایان برسانیم.
- دیاباته مهاجم خارجی استقلال اعلام کرد دلم برای گلزنی با پیراهن تیم محبوبم تنگ شده  ای کاش باپایان کرونا یک بار دیگر بتوانیم درکنارهم به جشن و شادی بپردازیم.
- نشست بررسی پرونده های انضباطی باشگاه ها درفیفا با حضورمسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگی برخی باشگاه ها برگزارشد.
- نوواک جوکوویچ و رافائل نادال و راجرفدرر سه تنیس باز نامدار دنیا قصددارند برای کمک به تنیس بازان حرفه ای اما کم درآمد یک صندوق حمایتی ایجاد کنند.
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال خبرداد قرارنیست ریاست را ول کنم من درخدمت این ورزش هستم اگر قراربودوالیبال را ترک کنم دراین عرصه حاضر نمی شدم.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که قرار بود اواسط اردیبهشت ماه به ایران بازگردد پس از مذاکره بافدراسیون مرخصی خودرا 10 روز دیگرتمدید کرد.
- وکلای ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مذاکره با فیفا درخواست تمدید زمان پاسخگویی نسبت به شکایت فدراسیون فوتبال کشورمان را ارائه کرده اند.
- هرچندشنیده می شود که شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس بررسی پیشنهادات قطری و چینی اش را به انتهای فصل موکول کرده اما یکی از روزنامه های چاپ کشورمان مدعی شده که او به احتمال زیاد درپایان فصل ازپرسپولیس جدا خواهدشد.
- علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب وی به عنوان بهترین دروازه بان آسیا در تاریخ جام جهانی از مردم تشکر کرد.
- سعید رضا کیخا ملی پوش ارزشمند ژیمناستیک ایران در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی این ورزش با یک پله صعود در جایگاه سوم ماده خرک حلقه قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار