PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - September 27 2024
کد خبر: ۵۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد درصورت تصویب هیات رئیسه برای عقد قراردادها به صورت ریالی قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون سرمشق تمامی قراردادهای بازیکنان ایرانی وخارجی فوتبال باشگاهی می شود.
- باشگاه پرسپولیس درنامه ای به فیفا خواستار شد تابرای پرداخت مطالبات فرناندو گابریل و سرتن چوک از حسابهای بلوکه شده این باشگاه در این سازمان استفاده شود.
- به نوشته نشریه استادالدوحه چاپ قطر فیفا قصد دارد برای کمک به فوتبال جهان که درایام تعطیلات ناشی ازویروس کرونا متحمل ضرر و زیانهای زیادی شدند مبلغ یک و نیم میلیارد دلار به کشورهای عضو اختصاص دهد.
- مدیرعامل تیم استقلال تصمیم دارد در اولین اقدام سیستم اجرایی باشگاه را در زمینه های انضباطی - مالی - اطلاع رسانی و......ساماندهی کند.
- طی حکمی ازسوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سجاد انوشیروانی به عنوان مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل منصوب و مشغول به کار شد.
- یکی از نمایندگان مجلس خبرداد درباشگاه پرسپولیس زمانی که دنیزلی سرمربی بود معادل یک میلیون دلار برای فعالیت او دراین باشگاه در نظرگرفته شده بود اما رقم اصلی کمتر ازاین مبلغ بود متاسفانه افرادی درنقش دلال یا واسطه به فوتبال وتیمها آسیب زیادی رساندند.
- معاون وزارت ورزش و جوانان گفت بودجه وزارت در دولت دوازدهم هفتاددرصد افزایش یافته است. بنابراین قصد داریم به خاطر ضرر و زیان باشگاه ها به باشگاه داران وام کرونا درنظربگیریم .
- فدراسیون فوتبال عربستان رسما تقاضای گرفتن امتیاز میزبانی جام ملت های 2027 را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیم کرد.
- عضو فراکسیون جوانان و ورزش گفت درپاره ای اوقات  اجازه ندادیم وزیر ورزش برخی افراد را به عنوان مدیرعامل استقلال و پرسپولیس انتخاب کند که فاقدسابقه مدیریتی بودند.
- خاویر تباس رئیس مسابقات لالیگا پیش بینی کرد به احتمال فراوان تاابتدای سال 2021 میلادی تمامی بازیهای لیگ اسپانیا به دلیل جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزارشود.
- درآستانه حلول ماه رمضان تعدادی ازباشگاه ها از جمله یوونتوس - کریستال پالاس و...... فرارسیدن این ماه مبارک را به تمام مسلمانان دنیا تبریک گفتند.
- علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان که به استرالیا عزیمت کرده گفت ممکن است به ایران برگردم اما نه برای قضاوت دربی بلکه برای داوری دردیگر بازیهای لیگ .
- دررنکینگ این هفته جهانی فوتسال  تیم ایران با 1603 امتیاز کماکان درجایگاه اول آسیا و ششم دنیا قراردارد.
- ازآنجایی که مجید حسینی مایل است یک فصل دیگر درترابوزان اسپور بازی کند برای فعال شدن گزینه تمدید یک ساله قراردادش حاضراست داوطلبانه به این باشگاه تخفیف دهد. طبق قرارداد جدید این تیم با بازیکن ایرانی افزایش 100 هزار یورویی برای حسینی به دنبال خواهد داشت.
- به گفته دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا این احتمال وجود دارد که کشور قطر میزبان یکی از گروه هایی که قرار است بازیهای لیگ قهرمانان در آنجا متمرکز برگزار شود لقب بگیرد ازطرفی عربستان به شدت تلاش می کند که امتیاز میزبانی این مسابقات را به دست آورد .
- باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای هرگونه پیشنهاد برای انتقال بازیکنی از پرسپولیس به تیم شهرخودرو درازای مبلغ مورد مطالبه آن باشگاه را تکذیب کرد.
-  مدیر حقوقی باشگاه لیگ برتری فولاد خوزستان از تلاش توافق نهایی این تیم با دوبازیکن برزیلی خبرداد.
- مدیرعامل تیم فوتبال استقلال مذاکره با استراماچونی مربی ایتالیایی برای بازگشت دوباره به این را شایعه خواند و اعلام کرد ازفرهاد مجیدی حمایت خواهیم کرد.
- درجلسه اخیر فدراسیون فوتبال باحضور بهاروند - مهدی محمد نبی و درودگر بر توسعه فرآیندهای مربوط به تامین منابع مالی درحوزه اقتصادی با بهره گیری ازکلیه ظرفیت های موجود تاکیدشد.
- دادرس عضو کمیته استیناف گفت پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان را باحضور نمایندگان دوباشگاه مورد بررسی قراردادیم که حکم نهایی به زودی اعلام خواهد شد.
- با صدور حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال علی خلف به عنوان سرپرست روابط عمومی این تیم منصوب و مشغول به کارشد.
- رامون خسرون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا خبرداد مبلغ 2 میلیون دلار به باشگاه های فوتبال درلیگ های برتر و دسته اول این کشور به خاطر ضرر و زیان تعطیلات ایام کمک خواهدکرد.
- باشگاه اینتر برای حفظ مهاجم گلزن خود مارتینز قرارداد جالب و جدیدی را به او ارائه داد. مارتینز قصددارد عازم نیوکمپ و تیم بارسلونا شود.
- اسکولاری مربی اسبق برزیل به نیمار مهاجم پاری سن ژرمن متذکر شد که اگر خواهان تصاحب توپ و کفش طلاست باید به بارسلونا برگردد .
- سیفرت رئیس رقابتهای بوندس لیگای آلمان اعلام کرد اگر دولت اجازه بدهد ادامه بازیهای لیگ را از 20 اردیبهشت از سر خواهیم گرفت .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار