PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
تیم فوتبال با قبول یک شکست خانگی مقابل بولونیا سی‌امین بازی خود در فصل جاری سری A را پشت سر گذاشت تا شانس قهرمانی‌اش کمرنگ شود.
کیهان ورزشی-
دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امشب (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار از ساعت 19:46 به وقت تهران دنبال شد که در آن اینتر رده‌ سومی در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک مقابل بولونیا تن به شکستی غیرمنتظره داد.

در این بازی پربرخورد که هر دو تیم بازیکن اخراجی داشتند - روبرتو سوریانو در دقیقه 57 از بولونیا و آلساندرو باستونی در دقیقه 78 از اینتر - تیم میزبان با گلزنی روملو لوکاکو در دقیقه 22 پیش افتاد و این موقعیت را داشت که با گلزنی لائوتارو مارتینس در دقیقه 62 اختلافش را به دو گل افزایش دهد، اما مهاجم آرژانتینی پنالتی‌اش را به هدر داد و زمینه برای بازگشت بولونیا به بازی فراهم شد. این اتفاق در دقیقه 74 رخ داد و موسی جووارا گل تساوی را به ثمر رساند. شوک بزرگ‌تر اما در دقیقه 81 به اینتری‌ها وارد شد زمانی که موسی بارو دومین گل بولونیا را هم زد تا ورق کاملاً به سود میهمان برگردد آن هم در حالی که نزدیک به 20 دقیقه با یک یار کمتر از حریف بازی می‌کرد.

به این ترتیب چهارمین شکست این فصل اینتر رقم خورد و در حالی که می‌توانست با پیروزی در این بازی فاصله‌اش را با لاتزیوی رده دومی را به یک امتیاز و اختلاف با صدر جدول را به هشت امتیاز کاهش دهد 64 امتیازی و در رده سوم ماند تا ضربه سنگینی به شانس قهرمانی‌اش وارد شود. بولونیا اما با کسب یازدهمین پیروزی‌اش 41 امتیازی شد و به رده نهم صعود کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار