PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
پیرو ماجراهای دیروز بین هادی ساعی و مسئول سازمان لیگ تکواندو امروز هم این ماجرا به شکل دیگری ادامه پیدا کرد و این بار دو طرف ماجرای متفاوتی را بیان کردند.
کیهان ورزشی-
به نقل از فارس، روز دوم مرحله نخست رقابت‌های گروه "ب" نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز(جمعه 26 دی‌ماه) با رقابتهای تیم‌های دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن، پالایش پخش آبادان، پارسیان البرز و فرمانیه در فدراسیون تکواندو در حال برگزاری است.

محسن تمجید رییس سازمان لیگ تکواندو وقتی متوجه شد که ساعی در سالن حضور دارد به دیگر مسئولان مسابقات اعلام کرد ساعی از سالن خارج شود بعد مسابقه را شروع کنید. سپس تماس تلفنی با پولادگر رییس فدراسیون داشت. بعد از چند لحظه رییس سازمان لیگ از مواضع خود کوتاه آمد.

در رابطه با مسائلی که روز گذشته در حین مسابقات لیگ تکواندو بین مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ و هادی ساعی پیش آمده بود وی مدعی شد از ساعی سیلی خورده و دروغ ندارد که بگوید. او تاکید کرد:  در 17  سالی که در لیگ هستم برای اولین بار است این اتفاق رخ داد. اصلا توقع نداشتم که ساعی این رفتار را انجام دهد. در کمیته قضایی فدراسیون تکواندو از ساعی شکایت کرده‌ام. او در برگه‌ای که امضا کرده است، از من حلالیت طلبیده که سیلی به صورت من زده است. امروز عصر جواب رای کمیته قضایی و انضباطی فدراسیون تکواندو اعلام خواهد شد.

وی افزود: به خاطر اینکه تکواندو وارد چالش نشود و به خاطر محمد پولادگر رییس فدراسیون از شکایت در مرجع قضایی صرف نظر کردم.

هادی ساعی هم مورد صحبت‌های بابایی گفت: هیچ برخورد فیزیکی نبوده، او مظلوم نمایی و بزرگ‌نمایی می‌کند. من مصطفی بابایی را به گوشه‌ای از سالن بردم تا با او صحبت کنم این قدر عصبانی شدم، سرش داد زدم. من در جایی از کسی حلالیت نطلبیدم چون برخوردی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه رییس فدراسیون از چیزی اطلاع ندارد و اطلاعات غلط به او می‌دهند، تاکید کرد: دبیر و نایب رییس فدراسیون در یک نتیجه مسابقه دیروز که اشتباه سازمان لیگ بوده است، دخالت می‌کنند و در نهایت نتیجه بازی دانشگاه آزاد و پارسیان به نتیجه تساوی چهار برچهار تغییر می‌کند. 

هادی تصریح کرد: این مسئولان به پولادگر گفته‌اند، ساعی گفته چرا اسمم را دیر در سالن اعلام کرده‌اید من عصبانی شده‌ام. و عکس‌العمل نشان دادم. این موضوع را صد بار دیگر می‌گوییم که اصلا اسم مرا در سالن صدا نکنید مگر من با این چیزها جایگاهم را پیدا کردم. همه مردم ایران مرا می‌شناسند. 

مدیر فنی تیم ملی تکواندو در خصوص اینکه مسئولان لیگ دنبال بهانه هستند تا من در سالن مسابقه‌ حضور پیدا نکنم، خاطرنشان کرد: همین مسئولان لیگ هفته گذشته لیگ هم نمی‌گذاشتند من وارد سالن شوم. آن موقع به خاطر چه بود؟ به نگهبان جلوی در ورودی فدراسیون گفته‌اند تست PCR ساعی را نگاه کردید او به سالن راه دادید. آنها هم عنوان کرده‌ اند، ساعی هر روز در اردوی تیم ملی است. چون برای حضور در اردو تیم ملی تست می‌دهم و برای مسابقات هم هفته قبل تست دادم. 

وی ادامه داد: دوستان گفتند بیا تست بده، احترام گذاشتم آمدم در فدراسیون تکواندو، گفتند کسی که تست می‌گرفته رفته است. مجددا اعلام کردند برو هتل، رفتم در هتل و آنجا هم کسانی که تست می‌گرفتند، آنجا نبودند. به پولادگر گفتم، من می‌خواهم تست بدهم، تست از من فرار می‌کند، باید چکار کنم؟ آقایان گفتند بروم خانه، مسئول تست در خانه از شما تست می‌گیرد. دو ساعت منتظر ماندم هیچ کس تماس نگرفت. خودم تست گرفتم و جوابش منفی تا حرف و حدیثی نباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار