PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
این هفته با حامد پاکدل، بهترین گلزن تیم آلومینیوم
تیم آلومینیوم اراک در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر شروع خوبی نداشت.با گذشت 4 هفته از لیگ بیستم دیدیم که آلومینیوم با گذر زمان خودش را پیدا کرد و هفته به هفته بهتر شد و نتایج قابل توجهی کسب کرد. مهم ترین نتیجه آلومینیوم در نیم فصل، شکست پرسپولیس در اراک بود که با دوندگی بیشتر و انگیزه بالا بازیکنان آلومینیوم رقم خورد.یکی از عناصری که در کسب نتایج مطلوب آلومینیوم نقش عمده ای داشته حامد پاکدل مهاجم این تیم بوده است. پاکدل تا پایان هفته بیستم و سوم فصل کنونی لیگ برتر توانسته 9 گل برای تیمش بزند و بهترین گلزن این فصل اراکی ها لقب بگیرد. آلومینیوم با تک گل او بر پرسپولیس پرمهره غلبه کرد و با شوت تماشایی او در هفته بیست و دوم لیگ بیستم برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروز شد.این هفته سراغ پاکدل مهاجم اهل دورود آلومینیوم رفتیم.مهاجمی که در 30 سالگی پخته تر از گذشته عمل می کند و یاور تیمش است.
زننده نخستین گل نماینده فوتبال اراک در لیگ برتر

**گل تماشایی
در دقیقه 15 دیدار آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر بود که روی پاس بلند امیرمحمد هوشمند توپ به حامد پاکدل بهترین گلزن آلومینیوم رسید و او که در مقابل خود فاصله سنگربان صنعت نفت از خط دروازه را می‌دید، اقدام به شوت‌زنی کرد و ضربه فوق العاده او نیز وارد دروازه صنعت نفت شد تا شاگردان علیرضا منصوریان با گل تماشایی او پیروز شوند.گل حامد یکی از تماشایی ترین گل های فصل کنونی لیگ برتر است.
**
بهترین گلزن آلومینیوم
پاکدل از جمله مهاجمان لیگ برتر است که در نیم فصل اول بسیار خوب عمل کرد و شش گل هم زد تا توجه خیلی از تیم‌های دیگر در نقل و انتقالات نیم فصل به او جلب شود.پاکدل تاکنون بهترین گلزن آلومینیوم بوده است.حامد تا پایان هفته بیست و سوم لیگ بیستم توانسته 9 گل برای اراکی ها به ثمر برساند.
**
بازگشت به کورس گلزنان
بعد از گلی که حامد پاکدل در مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ بیستم به ثمر رساند تا هفته بیستم طعم گلزنی را نچشید و بار سنگینی را روی شانه های خود احساس می کرد اما این مهاجمدر دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز گل زد و بعد از مدت ها دروازه حریف را باز کرد.او در بازی بعدی تیمش برابر پیکان هم گل زد تا مشخص شود موتور گلزنی اش روشن شده و نمی خواهد از کورس گلزنان عقب بماند.
**
منصوریان ،شخصیت جذابی دارد
پاکدل در خصوص حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آلومینیوم می گوید: وقتی یک مربی به تیم جدیدی می‌رود برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد و خوشبختانه آقای منصوریان توانست در کمترین زمان تفکراتش را در تیم جا بیندازد. فکر نمی‌کردم ایشان در این حد شخصیت جذابی داشته باشند. او از لحاظ فنی فوق‌العاده است و خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم.
**
مخالفت باشگاه آلومینیوم با جدایی حامد
قبل از شروع نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر ،شایعات زیادی در خصوص حضور پاکدل در یکی از تیم‌های مطرح داخلی مطرح شد ولیکن حامد در آلومینیوم باقی ماند. مهاجم آلومینیوم در این خصوص می‌گوید: من از تیم‌های مطرح لیگ برتر پیشنهاد داشتم و این موضوع باعث خوشحالی‌ است، چون عملکردم طوری بود که با چنین پیشنهاداتی مواجه شدم اما مسئولان باشگاه با جدایی من مخالفت کردند، من هم قرارداد داشتم و باید به این قرارداد احترام می‌گذاشتم. حالا هم تمام هدفم این است که در ادامه لیگ عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم در پایان مسابقات، یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم و مردم اراک را خوشحال کنیم.
**
سخنی با هواداران اراکی
حامد درباره عدم حضور هواداران تیمش به علت شیوع ویروس کرونا در بازی های خانگی می گوید: متاسفانه کرونا شرایطی فراهم کرده که ما بدون حضور هواداران به مصاف حریفان برویم. مطمئن هستم که اگر این ویروس نبود مسابقات خانگی ما با حضور 15 هزار هوادار برگزار می‌شد. آن‌ها خیلی به ما لطف دارند و ما هم برای خوشحالی آنها از جان مایه می‌گذاریم. هواداران از ما حمایت لازم را داشته باشند تا ما هم بتوانیم جایگاهی متناسب با شخصیت آلومینیوم به دست بیاوریم.
**
مدیون ماشین سازی
شروع پاکدل در فوتبال حرفه ای با تیم ماشین سازی تبریز بود.وی در این خصوص می گوید : شروع و معرفی شدن من در فوتبال همراه با ماشین‌سازی بود و مدیون این تیم هستم. در ماشین‌سازی روزهای خوبی داشتم و برای من افتخار بود.
**
تعریف حامد از موفقیت
حامد در نیم فصل لیگ بیستم، 6 گل برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند و در نیم فصل دوم ،پس از چند هفته موفق شد برای تیمش گلزنی کند و بهترین فوروارد اراکی ها شود.او در خصوص عملکرد خود می گوید: لطف خدا است. مهم‌ترین اتفاق در آلومینیوم، همدلی تمام بازیکنان است که همه پشت یکدیگر هستیم و با غیرت کار می‌کنیم. من هم تلاش بچه‌های تیم را به گل بدل می‌کنم.
**
نخستین گلزن آلومینیوم در لیگ برتر
حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم اراک ،نخستین گل تیمش در لیگ برتر را به ثمر رساند و از این رو نامش در تاریخ فوتبال اراک ثبت شد.وی در هفته پنجم لیگ برتر موفق شد اولین گل تیمش در نخستین فصل حضور اراکی ها را برابر ماشین سازی به ثمر برساند. در دقیقه 23 بازی، روی یک کرنر از سمت راست، ضربه سر بازیکن آلومینیوم به دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت و در حالی که دروازه بان ماشین سازی هم روی زمین افتاده بود، پاکدل توانست دروازه خالی را باز کند و اولین گل آلومینیوم اراک در تاریخ لیگ برتر را به ثمر برساند.
**
علت خوشحالی نکردن مقابل صنعت نفت آبادان
حامد در فصل کنونی لیگ برتر توانست سومین گل خود را برابر صنعت نفت آبادان تیم سابقش به ثمر برساند.پاکدل ،پس از گلزنی در این بازی خوشحالی نکرد و دراین باره می گوید:صنعت نفت هم تیم سابقم بود و از آنجایی که من خاطرات خوبی از مردم آبادان دارم و رابطه من و صنعت نفت آبادان همیشه متقابل بوده بعد از گل خوشحالی نکردم.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار