PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
یوفا تیم منتخب برترین بازیکنان یورو ۲۰۲۰ را بدون اعلام کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.
کیهان ورزشی- 

به نقل از تلگراف، پس از فینال قهرمانی اروپا در روز یک‌شنبه، یوفا یازده نفر برتر مسابقات را اعلام کرد. قهرمان اروپا ایتالیا با پنج بازیکن قدرت خود را نشان داده است و اما در عین حال بهترین گلزن کریستیانو رونالدو غایب است.

پنج بازیکن از تیم ملی ایتالیا و سه بازیکن از انگلیس در تیم نهایی برترین بازیکنان هستند که روز یک‌شنبه به پایان رسید. دروازه‌بان و قهرمان نهایی جانلوئیجی دوناروما به عنوان بازیکن این مسابقات روز سه‌شنبه توسط اتحادیه فوتبال اروپا اعلام شد. هم‌چنین دو مدافع لئوناردو بونوچی، لئوناردو اسپینازولا، جورجینیو و فدریکو کیزا مهاجم ایتالیایی دیگر بازیکنان تیم مانچینی در تیم منتخب هستند. برای انگلیس دو مدافع کایل واکر و هری مگوایر و هم‌چنین رحیم استرلینگ در بین تیم منتخب هستند.

از بین دو تیم حذف شده در نیمه نهایی، اسپانیا و دانمارک، هر یک توانستند یک بازیکن در این تیم داشته باشند. پدری ۱۸ ساله از تیم اسپانیا و پیر امیل هویبرگ از دانمارکی‌ها در این تیم هستند و بالاخره روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی تنها بازیکنی بود که به نیمه نهایی راه پیدا نکرد ولی در تیم منتخب رقابت‌ها حضور دارد.

تیم منتخب برترین بازیکنان یورو ۲۰۲۰:

دوناروما (ایتالیا)، واکر (انگلیس)، بونوچی (ایتالیا)، مگوایر (انگلیس)، اسپینازولا (ایتالیا)، هویبرگ (دانمارک)، جورجینیو (ایتالیا)، پدری (اسپانیا)، کیزا (ایتالیا)، لوکاکو (بلژیک)، استرلینگ (انگلیس).

این در حالی است که کریستیانو رونالدو و پاتریک شیک با زدن ۵ گل توانستند عنوان آقای گلی مشترک این رقابت‌ها را نیز به دست بیاورند ولی در این فهرست حضور نداشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار