شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۶۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دور پنجم مسابقات مرحله مقدماتی فوتبال جام جهانی 2022 قطر ، روز پنج شنبه (20 آبان ماه) ، این بازیها در منطقه آسیا برگزار خواهدشد : لبنان با ایران (15/30) ، عراق با سوریه ، کره جنوبی با امارات (گروه اول) ، استرالیا با عربستان ، ویتنام با ژاپن وچین با عمان (گروه دوم)
- امیرحسین روشنک مسئول مسابقات فوتبال جام حذفی گفت : دیدارهای مرحله سوم جام حذفی در روزهای 6 و 7 آذر برگزار می شود. بعد از انجام این مرحله، قرعه کشی یک شانزدهم برگزار خواهد شد. مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی نیز با حضور تیم های لیگ برتری در روزهای 27 و 28 آذر برنامه ریزی شده است .
- فیلم سینمایی «بی رو» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، درباره زندگی توأم با مشکلات دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند است.فیلم تلاش‌های یک نوجوان علاقه‌مند فوتبال را برای رسیدن به سکوهای جهانی نشان می‌دهد. 
- فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا- خطاب به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است با توجه به اینکه در دوران کرونا بسر می بریم فدراسیون فوتبال ایران می تواند برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به هنگام بازی تیم ملی محدودیت ایجاد کند اما حضور تماشاگران خانم همانند تماشاگران آقا باید به صورت غیر گزینشی باشد.
- با اینکه فیفا نظرش نسبت به برگزاری بازی ها در دوحه با حضور تماشاگر مثبت است فدراسیون فوتبال قطر خطاب به عراقی ها اعلام کرد با توجه به فرصت کوتاه تا برگزاری این دیدار نمی تواند مقدمات حضور تماشاگر در بازی عراق با سوریه را مهیا کند. به همین خاطر این بازی روز 20 آبان باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود . 
- نمایندگان AFC پس از بررسی امکانات ورزشگاه آزا دی تهران ، از ورزشگاه فولادشهر بازدید کردند و در ادامه از ورزشگاه نقش جهان نیز بازدید خواهند کرد.
- در هفته ششم لیگ برتر والیبال این نتایج رقم خورد : هورسان رامسر 3 - سیرجان یک ، شهرداری گنبد 3 - پیکان تهران یک ، شهتاب یزد 3 - پاس گرگان یک ، ورامین 3 - مس رفسنجان یک ، مریوان 3 - سایپاتهران یک ، لبنیات هراز 3 - ارومیه صفر ، سپاهان 3 - شهرداری ارومیه صفر
- تیم شهرداری سیرجان ، نماینده ایران در مسابقات فوتبال بانوان 2021 باشگاه های آسیا به میزبانی اردن ، در دومین بازی خود با تنها گل افسانه چترنور ، یک برصفر از سد تیم گوکولام کرالای هندوستان گذشت . 
- باشگاه وستهام انگلیس تایید کرد 27 درصد سهام این تیم به یک گروه سرمایه گذاری با ریاست دنیل کرتینسکی ، سرمایه گذار کشور چک ، فروخته شد.
- دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان اظهار داشت: مسابقه فردا اهمیت زیادی دارد،برای بازی کاملا آماده و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. وی در خصوص عدم دعوت از مهدی طارمی گفت: تیم ملی به همه مردم تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. طارمی بازیکن فوق‌العاده است و ما به او نیاز داریم منتها در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشت.
- اعضای تیم ملی فوتبال ایران در آخرین تمرین قبل از مبارزه خود با لبنان ، در زمینی که چمن مصنوعی بود ، کارهای تاکتیکی و گروهی را انجام دادند که باعث تعجب کاروان اعزامی کشورمان به لبنان شد .
‍ - وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن خارجی و جدید پرسپولیس به تیم ملی تاجیکستان دعوت شدند.
- نادر غبیشاوی،حسین کعبی، حمیدرضا رجبی،محمد منتظری دستیاران فعلی نکونام در فولاد خواهند بود و علی بداوی که با عبدالله ویسی همکاری کرد در کادر فنی فعلی این تیم حضور نخواهد داشت. وضعیت همکاری مهدی هاشمی نسب با فولاد هنوز مشخص نشده است.
- نخستین رویداد مهم بین المللی کاراته در سال 2022 تحت عنوان لیگ جهانی کاراته وان سری A در سالزبورگ اتریش برگزار می شود.این رویداد در تاریخ 28 تا 30 ژانویه (8 تا 10 بهمن 1400 ) و پس از آن مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری A در قاهره(مصر) و هانگژو(چین) انجام خواهند شد.
- نشریه آبولا در ادعای جنجالی بیان کرد: طارمی به رئیس فدراسیون ایران (شهاب‌الدین عزیزی خادم) اعلام کرده تا زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی باشد، دیگر به تیم ملی بر نمی گردد.
- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشریه مارکا چاپ مادرید اعلام کرد که با انتصاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا ممکن است هم‌تیمی سابق او نیز به این تیم برگردد. لیونل مسی یک سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و روزهای نه چندان پرفروغی را در این تیم سپری می‌کند.
- علاوه بر قاره آسیا ، دیگر مناطق جهان ، روز پنج شنبه (20آبان) دور تازه بازیهای مرحله مقدماتی برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر را طبق این برنامه برگزار خواهند کرد . اروپا : آذربایجان با لوکزامبورگ ، ایرلند با پرتغال ، گرجستان با سوئد ، یونان با اسپانیا ، روسیه با قبرس ، مالت با کرواسی ، اسلواک با اسلوانی ، ارمنستان با مقدونیه شمالی ، آلمان با لیختین اشتاین ، رومانی با ایسلند ، آمریکای جنوبی : اکوادور با ونزوئلا ، پاراگوئه با شیلی 
- در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال زنان اروپا این نتایج رقم خورد : سروت 0 - چلسی 7 ، یوونتوس 2 - وولفسبورگ 2 ، پاری سن ژرمن 4 - رئال مادرید 0 ، بارسلونا 4 - هافن هایم 0 ، لیون 2 - بایرن مونیخ یک ، بنفیکا 0 - هاخن یک 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها