PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- لیگ های فوتبال اروپا پی گیری شد و در مهمترین بازیها این نتایج به دست آمد : لیورپول 4 - آرسنال صفر ، بارسلونا یک - اسپانیول صفر ، اتلتیکو مادرید یک - اوساسونا صفر ، لاتزیو صفر - یوونتوس 2 ، پاری سن ژرمن 3 - نانت یک ، لستر صفر - چلسی 3 ، واتفورد 4 - منچستریونایتد یک ، دورتموند 2 - اشتوتگارت یک ، وولورهمپتون یک - وستهام صفر ، آتالانتا 5 - اسپیتزا 2 ، فیورنتینا 4 - آس میلان 3 ، سویا 2 - آلاوز 2 ، سلتا یک - ویارئال یک 
- در حضور 88 دقیقه ای علی قلیزاده ، تیم شارلوای بلژیک در هفته پانزدهم لیگ فوتبال این کشور با نتیجه 2 - 1 در زمین سرکل بروژ به برتری رسید.
- با توجه به اینکه سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بارسلونا  تابستان اخیر به این باشگاه پیوست اما رسما اعلام کرد هفته آینده با برگزاری یک نشست مطبوعاتی، به علت بیماری قلبی از فوتبال جدا خواهد شد.
- به دنبال باخت سنگین 4 - 1 و خارج از خانه منچستر یونایتد مقابل واتفورد ، مسئولان  شیاطین سرخ ، سولشیر ، مربی تیم خود را از سمتش برکنار کردند. یک برد ، یک تساوی و پنج باخت حاصل عملکرد سولشیر در هفت بازی اخیر منچستر بود . 
- تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه آینده در هفته ششم لیگ فوتبال کشورمان ، بازی با صنعت نفت را با حضور تماشاگران برگزار خواهد کرد. این دیدار ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
-مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت : من بهتر از هر فرد دیگری می‌دانم اسکوچیچ چقدر به مهدی طارمی علاقه داشته و او را مانند پسرش دوست دارد اما به خاطر یک اتفاق پا روی دلش گذاشت و تصمیم گرفت برای این دو بازی نام وی را خط بزند. همه بازیکنان صادقانه اسکوچیچ را دوست دارند و در اختیار کادرفنی هستند، ما نسل خوبی را در اختیار داریم و باید از این نسل بهترین استفاده را ببریم. یک سوتفاهم و اختلاف درون خانوادگی است و به طور حتم حل خواهد شد.
- کالدرون ، سرمربی سابق آرژانتینی پرسپولیس گفت : من مقصر شرایط فعلی این باشگاه در بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی نیستم.اولین نفری که علاقه‌مند است این مسئله حل و فصل شود، خود من هستم. اکنون فقط باید منتظر ماند تا بروکراسی بانک تمام شود. نمی‌توانم بپذیریم که بعد از دو سال انتظار، بخواهند من را مقصر وضعیت فعلی بدانند.
- با دستور کمیته انضباطی فوتبال ، محرومیت  ساکت الهامی مربی فعلی نساجی به سه جلسه تغییر پیدا کرد . 
- دیدار دو تیم مس رفسنجان و شهرخودروی مشهد از سری مسابقات هفته دوم برگزار نشد،  بنابراین باشگاه مشهدی به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری این مسابقه، طبق ماده 64 مقررات انضباطی، با نتیجه 3 بر صفر بازنده و  به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد ریالی محکوم شد.
- طی روزهای اول ، دوم و سوم آذر ماه ، هفته اول فصل تازه رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران برگزار خواهد شد.
- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، کشورهای آرژانتین ، هندوستان و کره جنوبی خواستار میزبانی مسابقات پینگ پنگ رده تیمی جهان در سال 2024 شدند.
- نوشاد و نیما عالمیان به اتفاق امیر حسین هدایی برای شرکت در مسابقات جهانی 2021 تنیس روی میز به میزبانی آمریکا عازم این کشور شدند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار