PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
در شرایطی که شایعه شده دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با یکی دو بازیکن فولاد معاوضه می‌شود اما وی تمایلی به این اتفاق ندارد.
کیهان ورزشی- 

هر چه به نیم فصل نزدیک می‌شویم شایعه جدایی برخی بازیکنان از استقلال بیشتر می‌شود. یکی از این بازیکنان رشید مظاهری است که در نیم فصل اول تنها در یک دیدار مقابل ذوب آهن و به دلیل مصدومیت حسینی به میدان رفت.

یازده هفته خروج از لیست استقلال باعث شده تا شایعاتی پیرامون جدایی مظاهری مطرح شود. مثلا عنوان شده باشگاه استقلال حاضر است این بازیکن را در ازای انتقال صالح حردانی و یک بازیکن دیگر به فولاد منتقل کند هر چند  باشگاه استقلال هنوز موضوعی رسمی در خصوص این انتقال نداشته است.

چندی پیش فرهاد مجیدی اعلام کرد به هر 3 دروازه‌بان خود تا پایان فصل نیاز دارد و هر کدام شرایط بهتری داشته باشند برای استقلال به میدان می‌روند اما طبیعی است که مظاهری از شرایط فعلی‌اش در این تیم ناراضی باشد. وی تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و او هم موضع رسمی در خصوص جدایی از این تیم نگرفته اما مظاهری به هیچ عنوان حاضر نیست به این شکل از جمع آبی پوشان جدا شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصمیم دارد یا در این تیم بماند یا زیر بار معاوضه با بازیکنان باشگاه‌های دیگر از جمله فولاد نمی‌رود. وی تصمیم دارد به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کند در صورتی که نیازی به وی ندارند رضایتنامه‌اش را صادر کنند در غیر این صورت او زیر بار معاوضه نمی‌رود و طبق قراردادی که با این باشگاه دارد تا پایان فصل در این تیم باقی خواهد ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار