PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی آسیا، امروز ملی‌پوشان کشورمان مدال‌های رنگارنگی کسب کردند.
کیهان ورزشی-

در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی آسیا امروز ملی پوشان کشورمان در ماده های مختلف به آب زدند که نتایج به شرح زیر است: 
 پریسا محمدزاده در کانوی یکنفره 200 متر در رده پنجم قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان تایلند، ازبکستان، قزاقستان و اندونزی اول تا چهارم و هند پنجم شدند. 
 عادل مجللی در کانوی یکنفره 200 متر با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، چین تایپه، تایلند، اندونزی و تاجیکستان رقابت کرد و در پایان با زمان 39.727 ثانیه اول و صاحب مدال طلا شد. در این مسابقه قایقرانان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند. 
 پوریا شریفی در کایاک یکنفره 200 متر با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، هند، چین تایپه و هنگ کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان 36.390 ثانیه سوم شد و مدال برنز را به گردن آویخت. در این رقابت نماینده ازبکستان طلا و ورزشکار تایلند نقره گرفتند. 
 شهلا بهروزی‌راد در کلاس VL3 بانوان با زمان 1:19.516 دقیقه چهارم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند و قزاقستان اول تا سوم شدند. 
 هدیه کاظمی در رقابت کایاک یکنفره 200 متر بانوان در رقابت با نمایندگان تایلند، قزاقستان، اندونزی و ازبکستان با زمان 41.438 ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.
 در رقابت فینال کانوی دونفره 200 متر مردان محمدنبی رضایی و عادل مجللی در رقابت با نمایندگان تایلند، ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، هند و تاجیکستان با زمان 37.430 ثانیه صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نماینده ازبکستان با زمان 37.279 ثانیه مدال طلا و تیم قزاقستان با زمان 37.546 ثانیه مدال دریافت کردند.  
برچسب ها: قایقرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار